Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

In the black light

Posted in granice by aife on 19/11/2012

Niedługo po tym jak zostałam sama w samochodzie, na chwilę przed tym jak wzeszło słońce. Zostałam z dźwiękami, które mimo że słyszane pierwszy raz, wydały się dziwnie znajome. A może po prostu trafne, adekwatne, bliskie.

Gluecifer - Little ManIzolacja też jest niebezpiecznie naturalna. Przez lata prawie już o tym zapomniałam. Przesypiałam. Bezpiecznie przebudzając się tuż obok. Teraz wszystko jest zimniejsze, większe i bardziej puste.

 

Wróć.

komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. yck said, on 04/12/2012 at 1:30 pm

    Samotność sprzyja pisaniu.
    Towarzystwo sprzyja inspiracji.

    pozdrowienia z przyprószonego śniegiem Poznania

  2. yck said, on 10/12/2012 at 3:54 pm

    Ja tu regularnie zaglądam, a że nie zawsze komentuję, to inna sprawa. Nie zawsze komentarz wniesie cokolwiek do treści lub komunikacji, więc sama rozumiesz ;) ale chętnie spotkałbym się na żywca, nie online.
    Jakbyś była gdzieś w okolicy (poznań, wrocław, głuchołazy, czy gdzieś indziej), to daj znać – nr tel mam ten sam od stu lat :)

    Trzymaj się i do zobaczenia!


Skomentuj

