Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Locked

Posted in granice by aife on 15/02/2011

„Kiedy podeszli, odezwał się.

– Nie mogłem się powstrzymać.

– O czym ty mówisz? – Rosa przykucnęła przed nim.

– Ja… – walczył ze sobą. – Kiedy się uspokoiło, wyszedłem na korytarz. Zasłony w waszym pokoju nie były dokładnie zaciągnięte. Mogłem zobaczyć ulicę. Byłem tam tylko kilka sekund.

Nie widział świata od dwudziestu dwóch miesięcy. Nikt się nie gniewał i nie robił wymówek. Papa zadał pytanie.

– No i jak ci się podobało?

Max uniósł głowę. W oczach miał wielki smutek i zdziwienie.

– Widziałem gwiazdy. Spaliły mi oczy.” – Złodziejka Książek

Komentarze 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. anoola said, on 16/02/2011 at 11:22 am

    ponieważ uciekasz od zgiełku miasta, może to Cię zainspiruje:)
    właśnie dostałam linka do filmu:

  2. aife said, on 16/02/2011 at 12:17 pm

    Niesamowity, dziękuję Aniu, że się podzieliłaś.

  3. KatarzynCy said, on 25/02/2011 at 9:07 pm

    nie na temat..ale film dobry..ten tekst na początku..czuję jak by wyrażał to co czuję. najtrudniejszy pierwszy krok :)

  4. Alice said, on 11/12/2013 at 6:11 pm

    Złodziejka… i nagle tyle wspomnień się budzi :)


Skomentuj

