Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Zanik sygnału

Posted in granice by aife on 13/01/2011

Chciałabym… Chciałabym… Chciałabym…

I co z tego, jak nie potrafię zebrać się w sobie, żeby w końcu się przełamać. Przełamać mur marazmu. Byłam już tak blisko, ale teraz słońce znów schowało się za chmurami. Łapię się resztek motywacji, by robić cokolwiek. Zająć ręce, by nie straciły wprawy. Żeby wiedziały, że są po coś więcej niż smętnie wisieć wzdłuż niemrawego ciała.  Tylko to wszystko jest trudniejsze, bo nikt nie pomoże, by zrobić ten stumilowy krok. Wróciły złe sny. Kołdra niczym hałda gruzu pogrzebała mnie we własnym łóżku, z którego tak cholernie ciężko jest się podnieść co rano. Słońce, wróć.

Gluecifer - Little Man

komentarzy 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. anoola said, on 13/01/2011 at 1:36 pm

    mogłabym pod to podłączyć i mój stan ducha/umysłu.
    słońce wróć!!! wiosno, daleko jeszcze?

  2. Dorek said, on 13/01/2011 at 6:45 pm

    Słońce ja również Cię potrzebuję!!!Wyrwij mnie z zimowego otępienia, żeby mi się chociaż chciało chcieć! Myśl o kolejnym zmarnowanym dniu wysysa resztki i tak już szczątkowego optymizmu, który ogranicza się tylko do podświadomego przeświadczenia, że zgodnie w wszelkim ruchem ciał niebieskich słońce musi się pojawić. Oby nie było na to już za późno…

  3. margo said, on 13/01/2011 at 8:38 pm

    Przez brak słońca, zamarzam…z amarzają moje chęci i motywacja… a pomysłów w głowie wciąż przybywa…

    • aife said, on 13/01/2011 at 8:41 pm

      No właśnie w tym problem, następuje przeładowanie i głowa zaczyna dymić.

  4. Natalia said, on 23/01/2011 at 10:30 am

    Też czekam na słońce, ale to wiosenne, ciepłe i jasne, a póki co zatapiam, wtapiam się w te dźwięki http://www.youtube.com/watch?v=RyLmV1yQJFg


Skomentuj

