Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Śnieżka to wulkan!

Posted in fotofoto, góry by aife on 11/10/2010

Pamiętam jak w podstawówce wykrzykiwaliśmy to hasło na lekcji geografii, żeby może rozśmieszyć, może lekko sprowokować Pana Sadownika, którego jednak darzyliśmy wielką sympatią, a przynajmniej ja. Byłam raz na niej, nawet pisałam o tym z rok temu, ale jej nie zdobyłam. Zobaczyłam, a raczej nie zobaczyłam, bo stanęłam na szczycie nocą zgięta w pół. Większość trasy pokonałam autem, a na szczycie zamiast podziwiać, zbierałam z piachu resztki płuc, które wyplułam przez nieludzkie tempo narzucone przez swoje głupie ego. Tym razem było inaczej. Słońce, czyste niebo, chłodny wiatr, ale i otulające promienie. Spokój. Wyruszyliśmy z Czeskiego Pecu, by od strony pięknych, długich dolin, zdobyć szczyt, na który spoglądam codziennie. Czeska Śnieżka ma zupełnie, ale to zupełnie inny klimat, tak samo jak okolica. Za każdym razem nie mogę się nadziwić, jak wiele może się zmienić, przy tak małej odległości od granicy. W drodze powrotnej niemal skakałam z lekkości.

komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. anoola said, on 13/10/2010 at 8:20 am

    nigdy nie byłam w południowo-zachodniej części Polski.. pięknie jest! szkoda, że moje podróże przyjmują na razie inne kierunki.. ale wszystko ma swój właściwy czas. ech, ego… chyba każdemu lubi zamieszać spokój. cudownie, że go odnajdujesz :)

  2. Jeanne Kiur said, on 13/10/2010 at 6:55 pm

    Ach te góry…

  3. villk said, on 20/10/2010 at 5:06 pm

    To zdjęcie jest takie, że ilekroć na nie nie patrzę chcę jeść knedle.
    Pójdziemy razem w góry od czeskiej strony? :)


Skomentuj

