Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Pustynia

Posted in granice by aife on 27/09/2010

Nie potrafiłabym, nie mogłabym, nie da się żyć bez miłości. Najpierw umarłoby moje serce, a po nim kawałek po kawałku usychałoby moje wegetujące ciało, które straciło dostęp do słońca. Bez czułości usychałabym jak liście jesienią i nawet nie przybierałabym tak pięknych barw, jak one. Powoli opadałabym z sił, najpierw zmęczone usta przestałyby się uśmiechać, później nie mogłabym nawet wyjść na zewnątrz, by zobaczyć uśmiech innych. Zostałabym sama, zniechęcona, uległa i zrezygnowana. Leżąc wrastałabym w pościel, a dusza przy każdym oddechu uciekała po kawałku obrzydzona bezradnością ciała. Ale żyję, żyję w pełni i myślę tylko, nie mogłabym żyć bez miłości.

Komentarzy 12

Subscribe to comments with RSS.

  1. nnc said, on 27/09/2010 at 3:52 pm

    Ja nie potrafię żyć z miłością. Wrastam w pościel od dłuższego czasu i wyjść z niej nie umiem, może przez to, że miłości nigdzie wokół siebie nie widzę, nie odczuwam. Zastanawiam się, czy kiedykolwiek pozbędę się tego „kalectwa”, czy odżyję i poczuję owo słońce, w środku, przede wszystkim. Byt w takim stanie to wegetacja, egzystencja, nie życie. Niemożność ujrzenia, jak również wydobycia z siebie jakiegokolwiek promienia ciepła, barwy, uśmiechu ‚ot tak’, hamuje chęć rozwoju w każdym sensie. Pomimo mlodego wieku, wkraczania tak naprawdę na ścieżkę życia, czuję że w takim stanie żadnej drogi dla mnie nie będzie. Czy miłość można znaleźć? Ponoć ona znajdzie cię sama. Wyjdzie spod łóżka prawdopodobnie, inaczej tego nie widzę. Pozdrawiam.

  2. anoola said, on 27/09/2010 at 4:43 pm

    jeśli jesteś miłością, dajesz miłość, to dostajesz ją z powrotem. i nie zabraknie Ci jej nigdy…

  3. meresang said, on 27/09/2010 at 8:26 pm

    to co opisałaś.. to ja.
    2 miesiące temu zostawił mnie mój ukochany, wyprowadził się, przestał się odzywać, odwrócił się plecami kiedy potrzebowałam pomocy, kiedy dziecko (jego dziecko), które nosiłam w sobie zaczęło umierać.
    teraz.. jestem wrakiem człowieka. łaknę bliskości i potrzebuję pomocy, ale ludzie, których brałam za przyjaciół w najgorszych chwilach mojego życia odwrócili się ode mnie.

    bez miłości nie ma życia. dlatego umieram. dlatego tak bardzo pragnę śmierci.

  4. Iwona said, on 27/09/2010 at 9:20 pm

    Chcesz powiedzieć, że prawdziwa miłość która była dla mnie wzorem wróciła ? :)

  5. missingsun said, on 28/09/2010 at 10:58 am

    miłość jest sensem istnienia każdej istoty ludzkiej to chyba wie każdy :)
    A umieć żyć bez niej, oddychać, uśmiechać się, być samej ze sobą, niekiedy nawet tą miłość bezinteresownie oferować innym – to jest dopiero sztuka.

    Życzę słońca, mnóstwa kolorowych liści, prawdziwego bezwarunkowego uśmiechu i błyszczących oczu

    • missingsun said, on 30/09/2010 at 7:35 pm

      dziękuję za sprostowanie :)… czasami ciężko jest to odróżnić i niestety wiele razy zapominamy o tych naszych „innych” miłościach a to błąd

  6. aife said, on 28/09/2010 at 11:02 am

    Ograniczanie się do miłości damsko-męskiej jest błędne. Chodziło mi również o tą, którą darzy się rodzinę.

  7. elmo said, on 28/09/2010 at 6:51 pm

    Życzę Wam wszystkiego dobrego, dużo miłości i szczęścia i radości z dnia codziennego, z prostych czynności, zapachów i smaków, pozdrawiam ciepło Twojego chłopaka i wysyłam mu dużo dobrej energii:)

  8. mariusz said, on 30/09/2010 at 1:09 pm

    Taka właśnie jest prawdziwa miłość… pięknie to opisane :)

  9. Słowodajka said, on 30/09/2010 at 5:00 pm

    Nie można powiedzieć, że miłości nie ma, zabrakło jej…jest, nawet ta nasza, bezwarunkowa i bezinteresowna puszczona w świat, kiedyś wróci, bogatsza i cieplejsza. Może najpierw trzeba ją dać, by dostać jej kawałek też?

  10. mariolka said, on 05/10/2010 at 7:40 pm

    aife, proszę podaj tytuły piosenek Comy które są Ci najbliższe.


Skomentuj

