Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Gonna rise up

Posted in granice by aife on 07/06/2010

Eddie Vedder - Rise
Stałam dziś obok przystanku z zamkniętymi oczami i twarzą wystawioną do nieba skraplając policzki i powieki. Nie mam zwyczaju uciekać przed deszczem. Szczególnie, że po strasznej duchocie był wręcz zbawienny. Krople jeszcze spadały z grzywki na nos, gdy wsiadałam do tramwaju. Chwilę później pękło niebo, ściana deszczu otulała tramwaj, a w środku para oblepiła szyby. Gdy przyłożyłam dłoń do tej najbliżej mnie, poczułam przyjemny chłód na opuszkach. Najpierw narysowałam krąg, później promień za promieniem. Moje malunki, niczym dzieła przedszkolaka, ewidentnie zainteresowały współtowarzyszy podróży. Gdy jednak po około dwóch sekundach od namalowania ostatniego promyka, rozrzedziło się niebo i prawdziwe słońce przebiło się przez mój malunek, ich miny były bezcenne. Sama zdziwiłam się nie mniej od nich, ale tylko uśmiechnęłam się pod nosem. Gdy wysiadłam słońce suszyło już przemokniętych przechodniów. Ścisnęłam w dłoni na chwilę pentagram, który zwisa z mojej szyi i podziękowałam za magię tego popołudnia, a potem znów wyciągnęłam twarz ku niebu, by zroszone wcześniej piegi, mogły rosnąć szybciej.

komentarzy 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. A said, on 07/06/2010 at 10:37 pm

    dzisiaj zatraciłam się w Twoich słowach.

  2. anula said, on 08/06/2010 at 6:32 am

    find your direction magnetically :)

  3. anoola said, on 08/06/2010 at 11:29 am

    a tak w ogóle to czemu Ty mi nawet dźwięki z głowy wyciągasz? Temple of the dog, Mad season, Alice in chains i teraz Into the wild…

  4. studenciara said, on 08/06/2010 at 8:33 pm

    ja rysuje strzałki i piszę słowa. a oni patrza jak by sami tego nigdy nie robili :) lubie to uczucie..tak jak bym miala jakąś tajemnicę, którą oni chcą poznac..a rysowanie po szybie to taka podpowiedz ;) ale przyznaje, że nigdy mi się nie udało sprowadzic słonca ;p

  5. aife said, on 08/06/2010 at 8:37 pm

    Trzeba próbować ;)


Skomentuj

