Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Wysłanniczka z promieniami w kieszeni

Posted in away by aife on 18/05/2010

Ta sama pozycja, ten sam szalik, tylko zdrowia jakby mniej. Inny pokój, cieplejsza pościel, herbata za herbatą. Parę dni temu byłam kilkaset kilometrów stąd, zbierałam tenisówkami rosę z Teofilskich lasów, szturchałam drewnianego bociana, żeby dodać życia jego barwnym skrzydłom. Szeroko otwarte oczy pochłaniały stare, drewniane chaty, których jedna deska ma w sobie więcej opowieści niż harlekin romansów. To takie miejsce, które zaczarowuje na chwilę, ale nie pragnie powrotów. Przywiozłam zakochanym słońce, choć nie wiem, kiedy przypałętało się do mnie po drodze.  Do garnka wysypuję odrobinę unoszących się w powietrzu aromatów, paletę smaków, garść gościnności i kilka ziaren wiejskich odgłosów. Mieszam dwa razy w prawo i trzy w lewo. Na łyżce ze słów wywar z podróży. Smacznego. Obrazy będą później, na deser.

Komentarzy 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. Grace K. Jewellery said, on 18/05/2010 at 5:22 pm

    Czekam na zdjęcia. A tymczasem tekst bardzo mi się spodobał!

  2. studenciara said, on 18/05/2010 at 7:15 pm

    chorowanie jest zupełnie passe ;d (czy jak to się teraz zwykło mówic ;p) to zdjęcie to żywa podróż. Nie wiem czemu..może dlatego, że myślę, że to hotel, że mozna sobie spokojnie usiasc..podróży! chce podróży! idę biegac :D pozdrawiam

  3. fotomari said, on 19/05/2010 at 10:27 am

    też czekam na zdjęcia :)

  4. jordan said, on 21/05/2010 at 8:07 pm

    nigdy nie moge doczekac sie deseru.

  5. jordan said, on 21/05/2010 at 8:08 pm

    nigdy nie moge doczekac sie na deser.

  6. mzuk said, on 26/05/2010 at 2:44 pm

    A nie można było napisać „Byłam w Grecji, focie dodam później”?
    Ech, kobiety… :P

  7. Ola said, on 31/05/2010 at 9:52 pm

    Hej Aife
    tak się zastanawiam – zwiedziłaś kawał Polski, może mi pomożesz? Podoba Ci się Wrocław? Zastanawiam się nad przeprowadzką i siedzę nad tabelą plusów i minusów, potrzebuję spojrzenia z innej, cudzej perspektywy.
    Byłabym wdzięczna za pomoc,
    pozdrawiam serdecznie


Skomentuj

