Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Taki week bez kilku dni

Posted in away by aife on 12/05/2010

I to by było tyle jeśli chodzi o fotorelację z wypadu do Łodzi. Celem był Fashion Week i imprezy poboczne. Nie żeby było źle, wręcz przeciwnie, całkiem ciekawe doświadczenie. W natłoku zdarzeń i licznych pieszych wycieczek, zabrakło miejsca na sen i zdjęcia. W momencie, gdy usłyszałam na dzień dobry, że jak to – ja nie będę robiła zdjęć,  przecież na to ktoś liczył, utwierdziłam się w przekonaniu, że aparatu z torby nie wyciągnę. Bawiłam się dzięki temu przednio i mogłam spokojnie przyjrzeć się kilku inspirującym kreacjom i zabawnym zachowaniom. Całe wydarzenie dodało motywacji do pracy, nie tylko nad fotografią.

Mój ukłon  w kierunku dwóch Aś – Paradeckiej i Klimas. Ich kolekcje zdecydowanie najbardziej utkwiły mi w pamięci. Miło mi było również poznać Agatę Wojtkiewicz, która okazała dużo sympatii, mimo mojego roztrzepania, a na wybiegu wypatrywałam Adę Krowicką, która dawno temu uwieczniłam na fotografiach, a teraz mogłam oglądać jak pięknie rozkwita i myślę, że dużo dobrego jeszcze przed nią. Szczerze mówiąc trochę dziwnie było widzieć tak wiele znajomych twarzy, szczególnie gdy przypominam sobie moje wcześniejsze wyjazdy do stolicy na podobne imprezy, gdzie czułam się jak Kopciuszek bez wróżki. Nieswojo jest również jak to inni robią zdjęcia tobie. Do tego chyba nie da się przyzwyczaić. Chowałam się w tłumie, a następnym razem schowam się jednak za aparatem.

Reklamy

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. studenciara said, on 13/05/2010 at 12:48 pm

    to Villka takie fajne tenisówki? :D nie moge sie doczekac kiedy wsiade znow do pociagu..na szczescie bedzie to juz jutro! :d

    „u siebie” najbezpieczniej..i nawet jesli to „u siebie” to chowanie sie za aparatem ;p odmiennosc bywa dziwna i trzeba sie przyzwyczajac ;p


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: