Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

There’s order in the sound

Posted in muzycznie, the other side by aife on 15/04/2010

Na koncercie chłopaków z Microexpressions byłam już kawał czasu temu i od tamtego momentu zbierało się też na to, że zrobimy razem jakieś zdjęcia. Najpierw próbnie, na próbie. Przy okazji załapałam się na kawałek nowego projektu, ale póki co o tym cicho-sza. Powiem tylko, że zapowiada się wyjątkowo ciekawie i nie mogę się doczekać konkretnych nagrań.

Ogłuszona nowymi dźwiękami wtapiałam się  w skórzany fotel gapiąc na wszystko dookoła ciekawskimi oczami.  Czasami  wyrywałam się z transu i przemieszczałam się po kątach szukając co ciekawszych ujęć, żeby móc zatrzymać choć namiastkę tamtego klimatu. W oceanie sprzętu, pajęczynie kabli, palecie barw, pomieszanych światłach i dźwiękach… w całym tym chaosie wspólnie odnajdywali porządek. Uwielbiam taki bałagan.

Na zdjęciach Michał, Gniewko i Sajmon.

Ps Polecam stronę taty modele RC.

Komentarzy 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. hi barbie said, on 16/04/2010 at 11:47 am

    Twoje zdjęcia są genialne, na pewno odwiedze tego bloga jeszcze raz

  2. […] Więcej na blogu Anity: Inexile […]

  3. Villk said, on 18/04/2010 at 10:55 am

    Czekam na globalną bubblesową akcję… :)

  4. Kamila said, on 18/04/2010 at 2:42 pm

    ej gdzie kupilas te buty na zdjeciu, jesli mozesz powiedziec ?

  5. anoola said, on 26/04/2010 at 6:59 am

    dzięki Kochana,
    z Mamą już wszystko w porządku, dziś wychodzi ze szpitala. wszyscy odetchnęliśmy z ulgą.
    a ja jestem mega szczęśliwa :)


Skomentuj

