Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Kraina Śniegu

Posted in away, góry by aife on 23/01/2010

Kurz na pobojowisku lęku powoli opada zamieniając się w niegroźny puch. Za każdym razem, gdy wraca do mnie myśl jak wiele szczęścia przyszło do nas w odpowiednim momencie, mam ochotę wykrzyczeć jak jest dobrze. A przede wszystkim spokojniej. Mogę chociażby powrócić do białych chwil zasypanych po kolana beztroską. Ta cisza… matko, jaka tam była cisza. Burzyłam jej harmonię ciężkim oddechem zdobywając swój mały wielki szczyt. Wytrącałam z równowagi śmiechem, by na wieczór pielęgnować ją przy trzaskającym kominku i dobrej książce lub skupiając się przy literowych rozrywkach. Piękna zima jest w tym roku, piękna.

komentarzy 14

Subscribe to comments with RSS.

  1. pandorcia89 said, on 23/01/2010 at 9:31 am

    Muszę przyznać, że oczarowała mnie ta śnieżna kraina! *_____*

  2. fanpir said, on 23/01/2010 at 1:40 pm

    Pan sówka widzę obecny :)

    TO dobrze, że szczęście dopisuje,a co do zimy to u mnie dziś było -18 brrr . . .;p

    pozdrawiam

  3. Naka said, on 23/01/2010 at 2:41 pm

    Oj, tak, piękna zima, aby takiej nigdy co roku nie zabrakło i tego pięknego, białego puchu, dzieki, ktoremu nie jest tak szaro.

  4. Naka said, on 23/01/2010 at 3:31 pm

    p.s. jestes moja inspiracja.

    p.p.s. czy Ty kiedykolwiek bywasz smutna? :)

  5. kamilaszkolnik said, on 24/01/2010 at 1:21 pm

    Dlaczego nigdzie nie wyjadę żeby odpocząć… Ja chcę w góry, chce na narty, chcę robić anioła w śniegu, turlać się z górki, rozebrać z mokrych ubrań aż do gatek i suszyć się przy kominku.
    Tak bardzo tego chcę, że zaraz się popłaczę :)

  6. egi said, on 24/01/2010 at 6:31 pm

    hahaha, ależ my sobie depczemy po piętach, łącznie z siedzeniem na tej samej kanapie!

    dowiedzieliście się przypadkiem, dlaczego Robaczek jest Robaczkiem, bo my dostaliśmy odpowiedź godną niezgłębialnej tajemnicy?

  7. anoola said, on 24/01/2010 at 6:44 pm

    zdjecie 14.. to jest cisza.
    czasem czytasz w moich myslach zanim zdaze cos zwerbalizowac, ubrac w slowa i napisac :)
    cos jak snienie tego samego snu, tej samej nocy..

  8. Monik said, on 25/01/2010 at 8:15 am

    Nigdy nie mam dość twoich notek, zarażają mnie energią i chęcią do życia, których bardzo często u mnie brak. Zainteresowałam się bo też uwielbiam Comę i mam siostrzyczkę młodszą o 16 lat :) A później z każdą notką dostrzegałam jakieś podobieństwa… Chcę Ci tylko podziękować bo często dajesz mi uśmiech i nadzieję :)

    i mam nadzieję, że nie weźmiesz mnie za jakąś wariatkę czy psychofankę ;) pozdrawiam!

  9. aife said, on 25/01/2010 at 8:47 am

    Wezmę to za bardzo miły komplement, dziękuję :)

  10. Ula said, on 27/01/2010 at 3:21 am

    cudowne zimowe zdjecia a na talerzyku zobaczylam jedno z moich ukochanych ciast i posmutnialam bo nie zjem go jeszcze przez przynajmniej 7 miesiecy…:(((( ;D

  11. villk said, on 28/01/2010 at 5:50 pm

    Puchówek powinni zabronić.
    Potrzebuję tamtej ciszy.

  12. Störungsquelle said, on 07/02/2010 at 9:51 pm

    My sie zimy nie boimy! :)

  13. Mieszkówna :) said, on 15/02/2010 at 3:01 pm

    Za każdym razem gdy oglądam Twój blog, nie skąd, ni z owąt pewna łza wymyka mi się z oka…
    Nie wiem czym spowodowane jest to zjawisko, ale wiem że gdy będę większa będę dążyła do robienia takich cudownych zdjęć..:)

  14. Euterpe said, on 22/02/2010 at 10:19 am

    Przepiękne miejsce i przepiękne zdjęcia;)


Skomentuj

