Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Pod wpływem

Posted in granice by aife on 19/12/2009

Glen Hansard and Marketa Irglova - When your minds made up
Dźwięki wyjątkowe przedzierające się przez otulającą mnie bańkę przyjemnych melodii, docierają tam, gdzie powstają wzruszenia. Nie wiem, może to patrzenie na napięte mięśnie twarzy, drżące gardło, a może po prostu to dźwięk lub wszystko na raz sprawiło, że poczułam ścisk powietrza w mostku. Zbyt olbrzymia ilość doznań pragnęła tłumnie spotkać się w tak małej przestrzeni. Ostatnim razem, gdy pisałam pod wpływem siedziałam w pociągu. Słuchawki moimi izolatorami. Odcinam się od przyziemności i unoszę w rozkosz. Wybrane melodie otępiają mój rozum wyostrzając zmysły jak najcięższe narkotyki. I też tracę po części kontrolę nad ciałem. Czy to tam, przy oknie w pociągu, czy na metrze kwadratowym między krzesłem a telewizorem. Jak w miłości, czasem po prostu trzeba dać się ponieść nie zważając na okoliczności. Trzeba do cholery, bo życie zbyt mało daje nam tych ogromnych wzruszeń. Panie Glen Hansard, poruszył Pan moje serce.

komentarze 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. poprostuola said, on 19/12/2009 at 7:51 pm

    carpe diem.
    szkoda, że nie zawitają do Polski, ale będą niedaleko
    http://www.lastfm.pl/event/1269612+The+Swell+Season+at+Lucerna+on+1+February+2010#shoutbox
    pozdrawiam!

  2. Fuksjanna said, on 19/12/2009 at 8:34 pm

    To piosnka z Once mojego jednego z najukochańszych filmów ever…
    Uwielbiam:)

    • avahaira said, on 20/12/2009 at 9:51 am

      Widzę, że mamy podobne upodobania muzyczne. Najpierw Coma, która niezmiennie towarzyszy mi już od ponad 10 lat i która porusza moją duszę najbardziej, a teraz piosenka z Once, który oglądam i słucham namiętnie:) Pozdrawiam

  3. martyn said, on 20/12/2009 at 6:53 pm

    Z Glena Hansarda, w którym osobiście kocham się od półtorej roku, to bym polecała bardzo o to: http://www.youtube.com/watch?v=mFLKPRU93-I ;)


Skomentuj

