Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Motion dream

Posted in migawki by aife on 15/11/2009

Trochę mniej ostatnio myślę bardziej. Za mało pociągów, autobus już nie jest taki myślorodny. Pochłaniam za to więcej obrazów i wydaje mi się, że więcej też z nich zapamiętuję. Więcej wplata się w mój osobisty estetyczny kod. Coraz więcej myślę o ruchomych obrazach. Rodzą się w mojej głowie ujęcia lekkie i płynne. Przesycone światłem, oczywiście. Czytałam gdzieś o możliwości ożywienia obrazu w aparacie przez jakiś tam program. Staram się przybliżyć tę wiedzę, ale wydaje mi się, że jestem za prostym człowiekiem na takie wynalazki i marzę o chłopskim tłumaczeniu na prosty umysł. Na razie nie potrafię. Wciąż tylko zamrażam marząc by obrazy topniały w oczach.

Fields of gold

maria by aife photoshoot

maria by aife photoshoot (1)

maria by aife photoshoot (2)

maria by aife photoshoot (4)

maria by aife photoshoot (3)

maria

Anti-heroine

maria by aife photoshoot (5)

maria by aife photoshoot (7)

maria by aife photoshoot (8)

maria by aife photoshoot (11)

maria by aife photoshoot (6)

maria by aife photoshoot (10)

Here kitty kitty

maria by aife photoshoot (16)

maria by aife photoshoot (12)

maria by aife photoshoot (13)

maria by aife photoshoot (14)

maria by aife photoshoot (15)

maria by aife photoshoot (17)

modelka: Maria /Spp models | model: Mago | wizaż: Villk | produkcja: Bubble Factory

Komentarzy 16

Subscribe to comments with RSS.

  1. sadmadman said, on 15/11/2009 at 11:19 am

    bardzo chciałabym cię kiedyś poznać. jesteś niesamowita.

  2. Naka said, on 15/11/2009 at 11:37 am

    Rzadko kiedy zdarza się, żeby czyjeś prace miały dusze, a Twoje właśnie takie są. Ciężko oderwać wzrok. Piszesz, że chciałabyś wprowadzić do tego co tworzysz, trochę ruchu, moim zdaniem Ci się udało. Widać jak modelka tańczy, skacze, przechadza się. Brawo!

  3. laguncula said, on 15/11/2009 at 11:48 am

    pięknie..

  4. Sayid said, on 15/11/2009 at 12:42 pm

    Piękne. Magiczne. Aż się napatrzeć nie mogę.

  5. patryk said, on 15/11/2009 at 2:42 pm

    Twoje prace dają mi do myślenia …
    Iiii macie racje… Tworzyćie bajki ;]

  6. dominika said, on 15/11/2009 at 4:17 pm

    Jesteś cudowna. Wydaje mi, ze wazne dla fotografa jest to, aby zdjęcia wywoływały przeróżne emocje. Te zdjęcia wywolały u mnie nie tylko zachwyt, ale równiez wzruszenie. Są tak migiczne, tak piekne!

  7. alicjabrzezinska said, on 15/11/2009 at 9:37 pm

    Od dłuższego czasu podpatruje Wasze/ Twoje poczynania i (muszę to napisać), miałam wrażenie, że ostatnio straciłaś formę i właściwie każda sesja była dla mnie, jako odbiorcy, powieleniem tego samego schematu.
    Ale, to, co dziś tu prezentujesz, zaskakuje od nowa. Twoje zdjęcia wyglądają, jakby drgały w słońcu. Oglądam je dziś juz po raz trzeci i cały czas nie mam dość. „Fields of gold” sprawia, że moim marzeniem jest stanąć kiedyś obok Ciebie i zobaczyć, jak to robisz i choć trochę się tego nauczyć. Sama chyba nigdy nie domyślę się, jak sprawić, że na Twoich zdjęciach widać złoty kolor, który aż się błyszczy. Złoty w tym magicznym wymiarze.
    I cieszę się, że ktoś Tworzy pozytywną fotografię i pokazuje piękno, a nie odrażające twory, które mają prowokować. Pozdrawiam :)

  8. kamilaszkolnik said, on 15/11/2009 at 11:21 pm

    nie wiem co napisać… Camilla Akrans mogłaby się od Ciebie uczyc…

  9. zorzeta said, on 16/11/2009 at 9:26 am

    Piękne:-)

  10. playstopcze said, on 16/11/2009 at 10:53 pm

    Mocne to jest !
    Bardzo!
    I tak dalej ..

  11. Joanna said, on 24/11/2009 at 12:56 am

    pięknie tu u Ciebie.. lubię tu zaglądać, czytać, podziwiać…

  12. luśka said, on 25/11/2009 at 8:25 pm

    Uwielbiam tu zaglądać i Ciebie też lubię i widzę, że nie tylko ja jedna chciałabym Cię kiedyś poznać.
    Nie dość, że sympatyczna to jeszcze zdolna i oby tak dalej.
    Zdjęcia po prostu magiczne. ty to jednak jesteś czarodziejką

  13. Dorota said, on 27/11/2009 at 8:46 pm

    Na świecie faktycznie żyją czarodziejki i Ty jesteś jedną z nich :)

  14. erill said, on 02/12/2009 at 1:28 am

    Piszesz w taki sposób, że mam wrażenie, że słowa w komentarzu u Ciebie są za cięzkie w stosunku do mysli jakie przekazujesz.. Nie dośc, że lekkość w zatrzymaniu chwili na zdjęciu to taka sama w słowach wyrazających uczucia i mysli..

    Ruchome, płynne obrazy.. Oj ja uwielbiam.. Narkotyczne to.. Im bardziej się w to zagłebiasz.. Mówi Ci to holik ruchomychobrazkow jakie dane mu jest tworzyć :)

    pozdrawiam ciepło z Wrocłwia :)
    Erill

  15. Kaś said, on 18/12/2009 at 10:15 pm

    Nie mogę się powstrzymać od nieskomentowania. Zdjęcia po prostu genialne ! Mam wrażenie, że widze duszę modelki i fotografa.

  16. mk23z said, on 10/01/2010 at 10:15 pm

    No, no… chylę czoło.


Skomentuj

