Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Błękitne słowa

Posted in fotofoto by aife on 26/10/2009

„Dobrowolnie przyrzekam pod słowem honoru, że póki zdrów będę, na każde wezwanie Naczelnika lub Jego Zastępcy – bez względu na porę roku, dnia i stan pogody – stawię się w oznaczonym miejscu i godzinie i udam się w góry celem niesienia pomocy ludziom jej potrzebującym(…) „.

gopr

przysiega gopr

przysiega gopr (1)

przysiega gopr (2)

przysiega gopr (3)

Jestem dumna.

Komentarzy 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nico said, on 27/10/2009 at 3:58 pm

    Mam łzy w oczach… Nie znam Was, ale czuję, że On jest odpowiednią osobą na to miejsce… Gratuluję!

  2. anoola said, on 28/10/2009 at 7:00 am

    wzruszyłam się..

  3. rukasz said, on 31/10/2009 at 5:10 pm

    Gratulacje.

  4. Jestem said, on 02/11/2009 at 8:07 pm

    Sentymentalnie i z łezką w oku… Mój brat też tak kilka lat temu…
    Pozdrawiam i gratuluję – to wyzwanie, posłanie, przyrzeczenie i duma…

  5. Ula said, on 05/11/2009 at 7:18 am

    tylko pogratulowac chłopaka!:)


Skomentuj

