Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Now we are free

Posted in fotofoto, migawki by aife on 14/10/2009

Nie, nie słucham soundtracka do Gladiatora. Słucham młodych, zdolnych chłopaków z Microexpressions, w dodatku z rodzinnej Jeleniej. Kawałek Nest wrył mi się w podświadomość i co jest w nim najlepsze, nie chodzi mi po głowie, nie potrafię go nucić, po prostu potrzebuję słuchać. Szczególnie tego co jeden z nich wyprawia z gitarą pod koniec.

Zaczęłam ćwiczyć, zaczęłam znów bazgrolić. Wszystko to z poczucia winy, bo moja praca odbiega systematyką od tej normalnej. Zagospodarowuje sobie czas tłumacząc, że go nie marnuję, a sama do końca nie wiem jak jest naprawdę. Czuję, że za mało się dzieje, ale może… to chyba po prostu jesień.

Była sesja. Znów był spokój, znów aparat był mi lekkim. Znów było dobrze.

ola by aife wro

ola by aife

ola by aife wro

ola by aife wro

ola by aife wro

ola by aife wro

ola by aife wro

ola by aife wro

ola by aife wro

ola by aife

ola by aife

ola by aife

ola by aife

ola by aife wro

ola by aife

ola by aife

ola by aife

ola by aife

ola by aife

ola by aife

ola by aife

ola by aife

modelka: Ola/Myskena | wizaż: Karolina | realizacja: BF

PS Work in progress ;-)

komentarzy 16

Subscribe to comments with RSS.

  1. kropka-x said, on 14/10/2009 at 9:31 pm

    Fajne zdjęcia!
    Bardzo podobają mi się te gdzie postawiłaś na monochromatyczność :)

    pzdr!

  2. styledigger said, on 14/10/2009 at 10:10 pm

    Boska! Ma niesamowity klimat, no i strasznie podoba mi się to, że jest sporo zdjęć na których widać całą sylwetkę.

  3. playstopcze said, on 14/10/2009 at 10:41 pm

    rewelacja!jesteś niesamowita!
    /Agata

  4. zielona-karuzela said, on 15/10/2009 at 7:13 am

    Piękne!

  5. dominika said, on 15/10/2009 at 8:18 am

    Rewelacja! Świetna ta zabawa kolorami ;)

  6. laguncula said, on 15/10/2009 at 12:25 pm

    swietne zdjęcia, jakim szkiełkiem?

  7. aife said, on 15/10/2009 at 3:36 pm

    50mm 1.8.

  8. kamila szkolnik said, on 15/10/2009 at 7:11 pm

    Kurcze kobieto, zdjęcia są cudowne, ten klimat.. Poezja!

  9. rukasz said, on 15/10/2009 at 7:57 pm

    O skąd muzyka ta. Skąd można więcej ich. (ma myspace ze dwa kawałki mają tylko) a faktycznie wygodne dla uszu.

  10. aife said, on 15/10/2009 at 8:02 pm

    Dałam linka do ich strony, a poza tym w sobotę koncert we Wro, informacje też na stronce :)

  11. rukasz said, on 16/10/2009 at 7:53 am

    hah Wro ~450km ;/

    znalazłem, słucham, dzięki :)

  12. thymotka said, on 16/10/2009 at 11:02 am

    Wszystkie zdjęcia są piękne ale 1,7,8,11,15,16 i 22 , licząc od góry, po prostu czarują! Wspaniałe kadry, które od razu na myśl przywodzą czasy Doorsów i boską Nico z Velvet Underground.
    Oj, Bubble Factory, wysoko stawiacie poprzeczkę! ;)

  13. Jestem said, on 23/10/2009 at 8:26 pm

    Piękne, jest klimat i magia i miejsce, jest kobieta – piękna i tajemnicza… Czego chcieć więcej – taaaleeentu aifowego…
    Więcej już nie trzeba…

  14. pajeczaki said, on 24/10/2009 at 8:07 pm

    Twoje zdjecia zawsze ogladam z przyjemnoscia. talent :)

  15. kotowa said, on 25/10/2009 at 12:23 am

    o kurczę, sesja ogólnie bardzo udana, ale są też pojedyńcze zdjęcia, które mnie po prostu powalają! niesamowite co Ty wyprawiasz z tym aparatem :))

  16. Ewcia said, on 25/10/2009 at 6:57 pm

    Piękne zdjęcia…ach zachwyciłam się:)


Skomentuj

