Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Girl, you gotta change your crazy ways

Posted in migawki by aife on 25/08/2009

Wiedziałam, że gdzieś we Wrocławiu po drodze z dworca do Galerii Dominikańskiej, jest to miejsce.

– Ale co tam jest?

– Kolumny takie, ładne cienie, przestrzeń, spokój, mało ludzi. Zobaczysz, spodoba Ci się.

Uparcie ciągnęłam dziewczyny przez skwar mając w głowie wyobrażenie idealnej miejscówki sprzed wielu lat. Po dotarciu na miejsce modelka Gabrysia uświadomiła mnie, że to Wzgórze Partyzantów owiane raczej złą sławą (pijacy, itd.). Mnie jednak owa sława bynajmniej mało obchodziła, bardziej zmartwiłam się widokiem jakiejś kawiarni i wielkiej sceny. Tego nie było wcześniej…

Początkowa przeszkoda okazała się dodatkową atrakcją, a gdy na koniec z opuszczonej sceny ryczał do nas Steven Tyler o tym, że jesteśmy Crazy, śpiewałam i tańczyłam z aparatem robiąc ostatnie ujęcia, podczas gdy Gabi skakała w fontannie. Takiego obrotu spraw żadna z nas się nie spodziewała i dobrze, bo takie niespodzianki lubimy najbardziej.

alone-in-the-city

alone-in-the-city2

alone-in-the-city3

alone-in-the-city4

alone-in-the-city5

alone-in-the-city6

alone-in-the-city7

alone-in-the-city8

alone-in-the-city9

alone-in-the-city10

alone-in-the-city11

alone-in-the-city12

alone-in-the-city13

alone-in-the-city14

modelka: Gabi | stylizacja: Asia | make-up: Villk

No i oczywiście wspomniany wcześniej utwór.

You turn it on – then you’re gone

Yeah you drive me crazy, crazy

Crazy for you baby

What can I do, honey

I feel like the color blue

Follow my blog with bloglovin

Komentarzy 18

Subscribe to comments with RSS.

  1. Marion said, on 25/08/2009 at 7:19 pm

    Co tu dużo pisać – przepiękne zdjęcia. Czekam na kolejne świetne sesje. I przy okazji zastanawiam się skąd u Ciebie tyle pozytywnej energii? :)

  2. anoola said, on 25/08/2009 at 10:29 pm

    why to change crazy ways? ludziom z wyobraźnią żyje się ciekawiej :)

  3. dudsonowa said, on 27/08/2009 at 9:40 am

    Podobają mi się te z fontanny :)
    I z kawiarni.
    Czekam na kolejne :)

  4. dudsonowa said, on 27/08/2009 at 9:43 am

    A tak wgl, to mogę dodac cię u siebie do linków?
    dudsonowa.wordpress.com

  5. aife said, on 27/08/2009 at 9:50 am

    O linkowanie raczej nie ma co pytać, proszę bardzo :)

  6. garderoba said, on 27/08/2009 at 10:54 am

    :) piękne są te zdjęcia…cudowny klimat.

  7. daguchna said, on 27/08/2009 at 10:28 pm

    Piękne :)

  8. ag said, on 27/08/2009 at 10:45 pm

    lubię ten kawałek :) Prowokację również ;) dużo osób tam robi zdjęcia, nawet ja rok temu miałam tam sesję :) ale sceny to ja nie miałam :D :) nieźle sobie poradziłyście. cudne dłonie ma ta modelka.. piękne efekty :)

  9. yck said, on 28/08/2009 at 11:45 am

    skoczymy na piwo? :)

  10. Milena said, on 31/08/2009 at 8:17 am

    Udało się Wam jakis miesiac temu ciagnełam tam Mloda Pare i namiot byl tak mocno rozstawiony, ze do srodka nijak bylo wejsc, no i bardzo ciemno bylo;/ Fajnie wykorzystana miejscowka, nie ma co!

  11. aife said, on 31/08/2009 at 9:59 am

    Jacek, jasne :)

  12. malinowapiana said, on 01/09/2009 at 12:18 pm

    łaał, świetne zdjęcia ;P

  13. ivre said, on 04/09/2009 at 11:45 am

    ja już Ci gdzies pisalam, ze jestem niesamowicie zakochana w tych zdjeciach.

    i te ogromne portrety. ona sie we mnie wpatruje! :)

  14. digieve said, on 09/09/2009 at 3:14 pm

    Kurczę, ja po prostu uwielbiam to twoje „oko” (jak to mawiał mój profesor fotorgafii na ASP) do ludzkich twarzy, zwłaszcza kobiet. Naprawdę od kiedy pierwszy raz zobaczyłam twoje zdjęcia, zaczęłam marzyć o sesji zdjęciowej. A do tego jesteście teraz we Wrocławiu…no powiedz, jakie kryteria trzeba spełnić, żeby się takiej sesji u ciebie poddać? :)

  15. gowienko.blogspot.com said, on 14/09/2009 at 1:14 pm

    od zawsze cie podziwiam, robisz cudowne zdjecia ;o no i masz piekna strone, pozdro:*

  16. gry said, on 19/09/2009 at 1:03 pm

    zdjecia i jeszcze ta piosenka, mmmmmm:)

  17. A. said, on 20/09/2009 at 6:39 am

    Piękne zdjęcia, tworzysz własny, niepowtarzalny klimat i to jest najwazniejsze.

  18. Maggi said, on 20/09/2009 at 5:11 pm

    Kolorowy portret – leze i kwicze z zazdrosci ! PRZECUDOWNY !


Skomentuj

