Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Dziewczyna się wygina

Posted in migawki by aife on 16/04/2009

fotograf-w-akcji

[mała zajawka]

Komentarzy 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. playstopcze said, on 17/04/2009 at 9:59 am

    backstage:)to jest to

  2. moquerie said, on 19/04/2009 at 9:38 am

    Czemu nie poszłaś jednak na fotografię na ASP?

  3. kotowa said, on 19/04/2009 at 2:14 pm

    hahaha świetne :D wbrew pozorom to fotograf okazał się modelką ;)

  4. retro said, on 19/04/2009 at 3:46 pm

    witam. Jestem początkująca w fotografii i bardzo podobają mi się Pani (a właściwie obu Pań:)) zdjęcia. Mam pytanie co do akcesoriów: czy aby je założyć stosuje Pani tuleje? Na zdjęciach backstage widziałam osłonę przeciwsłoneczną, ale czy używa Pani jakiegoś filtru?
    Bardzo przepraszam, zdaję sobie sprawę, że pytania są nieco niegrzeczne, ale nie mogłam się powstrzymać, widząc tak wspaniałe zdjęcia.
    Jeśli Pani nie uraziłam proszę o odpowiedź na ret-ro@wp.pl

  5. Ula said, on 19/04/2009 at 5:55 pm

    widzialam pare zdjec na stronie wiec juz mniej wiecej wiem, z czym sie czaicie;))))

  6. villk said, on 20/04/2009 at 1:52 pm

    tril li li la la :]

  7. GReat said, on 20/04/2009 at 6:42 pm

    O! trafiłem przypadkiem tu, pamietam jeszcze te wyczyny z digartu, pozdro.


Skomentuj

