Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

‚Tu nie można być normalnym’

Posted in away by aife on 13/03/2009

Święte słowa Juśki pięknie podsumowały nasz wypad w Vysoke Tatry. Po nastu godzinach, kilkudziesięciu próbach i setkach przekleństw, udało mi się WRESZCIE zmontować filmik z naszej wyprawy.  Zaznaczam, że pod koniec byłam bliska wyrzucenia laptopa przez balkon, a siódme piętro to jak wiadomo dość pewna śmierć sprzętu komputerowego.

Filmik składa się głównie z wizyty na Słowacji, ale pojawiły się też wstawki z naszej polskiej Szklarskiej Poręby. Wykonawcy utworu w tle chyba nie trzeba przedstawiać. A co do sceny pierwszej, tak różowa oranżada daje kopa ;-)

[fotorelacjon było tu]

komentarzy 10

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nico said, on 13/03/2009 at 1:01 pm

    „Grrr. koniec!” :)))

  2. kamilaszkolnik said, on 14/03/2009 at 11:21 am

    fajna kompilacja

  3. Cicho said, on 14/03/2009 at 11:36 am

    lubię takie filmiki. poprawiają humor no i przypominają wszystkie zabawne chwile (;

  4. Julka_Zlotov said, on 14/03/2009 at 10:28 pm

    A propos blipa: polecam gorąco pushing daisies, które obejrzałam dzięki banana blox :)

  5. aife said, on 14/03/2009 at 10:41 pm

    Dzięki, zerknę co to :)

  6. eeida said, on 17/03/2009 at 8:46 pm

    moment z wjechaniem w siatkę iście uroczy : )))

  7. ruda said, on 17/03/2009 at 10:16 pm

    tej, nie wiem jak się odpowiada na blipy, więc powiem tutaj, że ja też mimo wytężonych prób, nie umiem kręcić hulaj-hopem! nie wiem dlaczego :-( ale na szyi nie próbowałam jeszcze, myślę, że to może być klucz do sukcesu… ;-))) całusy dla Was, świry! :-*

  8. aife said, on 17/03/2009 at 10:34 pm

    Polecam obciążenie hula-hopa, ułatwia bardzo :)

  9. ruda said, on 18/03/2009 at 12:07 am

    wsypałam całą torebkę ryżu i nic! w sierpniu miałam wielką motywację do nauki, ale jakoś nie szło… :-( nadal nie idzie!

  10. Trzeci said, on 20/03/2009 at 9:11 pm

    Ja po raz pierwszy w tych stronach. Bardzo fajne zdjęcia. I Coma na talerzu, zauważyłem… :)
    Jeszcze tu wrócę, z pewnością :).
    Pozdrawiam.


Skomentuj

