Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Pożegnanie zimy

Posted in BubbleFactory, fotofoto, migawki by aife on 08/03/2009

Jak dla mnie ona już odeszła, nawet jeśli obróci się jeszcze parę razy sypiąc nam śniegiem pod nogi. To była chyba pierwsza zima, która faktycznie dała mi dużo radości. Nie narzekałam na śnieg, nawet mróz był mi niestraszny. Czas się jednak pożegnać i cierpliwie czekać na nadejście wiosny w pełnej postaci. Myślę, że będzie to wyjątkowo owocna w zdjęcia pora roku.

Daga przyjechała do nas z Gliwic. Gdy pokazała nam kilka swoich zdjęć, byłyśmy zgodne, jedzie do nas polska Angelina J. Nie wiem jak z tą zza granicy, ale ta nasza jest wyjątkowo ciepłą i sympatyczna osobą z zabójczymi oczami. Zdecydowanie owocnie spędzone popołudnie.

img_1131

img_0892

img_1123

Bye, bye Winter…

img_1180

Nowa seria na www.anitasuchocka.com, a pełen backstage na blogu BF.

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. george.p said, on 09/03/2009 at 9:06 pm

    nie wiem dlaczego wolę zimę o lata. Może dlatego że w lato jest ciepło i tylko tyle… co mi nic nie daje. A zimą mogę ulepić bałwana :) szkoda że odchodzi :(


Skomentuj

