Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

7

Posted in granice, sny by aife on 15/01/2009

Każdy człowiek ma swoje uzależnienie. Gdy odpowiedni czynnik zostaje nam zaaplikowany odczuwany euforię, potem zaspokojenie i spokój, aż w końcu się wyczerpuje.

Diagnoza mojego obecnego stanu: niepewność, głód, niepokój i oczekiwanie na kolejną dawkę.

W chwilach osłabienia zamiast czarnych chmur wiszą nade mną śnieżnobiałe obłoki. Czuję, że chronią mnie dobre myśli osób, którym zależy na mojej osobie. Ze wszystkimi moimi wadami i błędami jakie popełniłam.

Jedną rękę trzymam na Suri, czując jej spokojny oddech. Ostatnio często kładzie się tuż obok mnie. Wierzę w to, że koty uziemiają złą energię. Mój mały, czarny obrońca.

Komentarzy 10

Subscribe to comments with RSS.

  1. sienaa said, on 15/01/2009 at 10:04 pm

    7?

  2. Kaś said, on 16/01/2009 at 2:00 pm

    Koty czują więcej niż ludzie i widzą podobno też…

  3. aife said, on 16/01/2009 at 2:07 pm

    Kaś, prawda, dlatego tak samo jak Villk, boję się jak moja Suri zagapi się gdzieś w ścianę. Kto wie co lub kogo widzi.

  4. faairy said, on 16/01/2009 at 3:38 pm

    piękne są Twoje zdjęcia, Anitko.

  5. szakal said, on 16/01/2009 at 4:42 pm

    tiaaa najgorzej jak zapatrzy się w Jabłko Adama. I rano się już człowiek nie obudzi. Nie ma jak koty.

  6. zuza said, on 16/01/2009 at 5:49 pm

    zdradź proszę tajemnice jakiego progamu używasz i jak wogóle przerabiasz zdjęcia na bajkowe obrazy :O

  7. aife said, on 16/01/2009 at 5:51 pm

    Myślę, że każdy może mieć jakąś swoją tajemnicę :)

  8. zuza said, on 16/01/2009 at 5:54 pm

    czyli że mam rozumieć tą tajemnicę zabierzesz do grobu :)

  9. aife said, on 16/01/2009 at 8:27 pm

    Jasne, że nie. Zazwyczaj na starość ma się ciągoty do dzielenia wiedzą, póki co sama ją kolekcjonuję.

  10. Gabi said, on 19/01/2009 at 6:18 pm

    Dopiero teraz zauważyłam, że cytujesz ulubione senstencje po prawej stronie.. moja ulubiona jest taka..jest z książki Dean’a Koontza’a „TIK TAK”. Chyba dlatego, że z pierwszą częścią sama się uosabiam.

    Widzieć czego nie widzieliśmy
    Być tym kim nie byliśmy
    Wyjść z poczwarki i poszybować
    Opuścić ziemię błękit całować
    Znów się urodzić
    Być kimś innym
    Prawda to jest czy sen niewinny?

    Czy przyszłość naszą można oddzielić
    Od życia które Bóg nam przydzielił?
    Czy każdy z nas jest istotą wolną?
    Czy też ofiarą losu bezwolną?
    Żal tych co w drugie wierzą uparcie
    Gdy brak wolności świat nic nie warty


Skomentuj

