Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Nasza bajka

Posted in BubbleFactory by aife on 12/01/2009

Rok 2006, Sokolniki k. Łodzi…

Aife: To dlaczego nie robisz tego o czym marzysz?
Villk: Bo nie pozwolono mi wierzyć w bajki?
Aife: Pewnego dnia stworzymy swoją fabrykę marzeń i wtedy nikt nam niczego nie zabroni i nazwiemy ją „Bubble Factory”!

Wiemy czego pragniemy. Do tego chronią nas nasze bańki, przez które nie przedrze się żadne kłamstwo i fałsz.

bf2

Dlaczego fotografia ślubna? Bo to cudowne uczucie móc utrwalać szczęście.

Komentarzy 10

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wiktoryja said, on 12/01/2009 at 9:12 pm

    Jeejku, mam nadzieję że parę ładnych lat, kiedy ja będę brała ślub, będzie można Was jeszcze gdzieś znaleźć ;)

  2. mgielka said, on 12/01/2009 at 9:35 pm

    ja nie wierzę. wydaje mi się że to tylko chwila.. a później jest już tylko codzienność nierzadko daleka od tego co by się oczekiwało.
    fajne w takich zdjęciach jest to, że utrwala coś prawdziwego i fantastycznego (nie jest to animacja, ani manipulacja graficzna).. tylko że to coś tak ulotnego… w moim odczuciu.

  3. seul said, on 12/01/2009 at 10:56 pm

    nie wiem czy kiedyś znajdę swojego księcia z bajki ale jeśli pojawi się choć na chwilę to właśnie w taki sposób chciałabym ja utrwalić…

  4. lena said, on 13/01/2009 at 7:40 am

    trzymam kciuki :) coś świeżego wnosicie

  5. lena said, on 13/01/2009 at 7:43 am

    a jeszcze tak mi przyszło do głowy, ta działka fotografii usługowej ma to do siebie że im więcej z siebie dajesz przy zleceniu tym więcej dostajesz od klientów. Gdybym pracowała w biurze żaden pracodawca ze łzami w oczach nie dziękowałby mi za wykonaną pracę ;) i wątpię by inny rodzaj fotografii niósł tyle uśmiechu i pozytywnych uczuć. Tak więc spełniajcie swoje i klientów marzenia :)

  6. madeleine said, on 13/01/2009 at 10:10 pm

    Przejrzałam sobie waszą stronę. Naprawdę super to sobie wymyśliłyście. Ja już jestem przekonana:) Tylko muszę jeszcze ślub zaplanować:P Świetny pomysł z tym formularzem:) Pozdrawiam Was, wróżki.

  7. pannaanet said, on 14/01/2009 at 9:46 am

    Powodzenia !

  8. marjaa said, on 15/01/2009 at 3:21 pm

    w tym momecie nie jestem fanką zdjęć ślubnych. mam do nich uprzedzenie. tyle tandety ile w życiu widziałam na zdjęciach/filmach ślubnych, okropne. a jak pomyśle, że to jedna z najważniejszych chwil w życiu to mi się smutno robi. ale wasze zdjęcia są ładne, oryginalne i gratuluje wam dziewczymy. nie umiem wybrać ulubionego, bo niektóre są śmieszne a inne słodkie. nie spodobało mi się tylko jedno( http://bubblefactory.pl/img/historie/0/111.jpg )[podeszwy butów, Jego nie widać, wnętrze sukienki], ale reszta naprawde niezła i życze powodzenia w fotografii ślubnej.
    co do poprzednich notek to chciałabym ci powiedzieć, że świetne zdjęcia pokazałaś z tego 05/06. te cztery ostatnie „paski” podobają mi się najbardziej(do the joker, po którym znów chcę piegi na całej twarzy)

  9. thymotka said, on 15/01/2009 at 5:51 pm

    Szczerze gratuluje. :) Sama coś takiego chciałam robić, ale moja „sis” widać nie dorównywała twojej… albo na odwrót, ja jej. ;J

  10. manti said, on 22/01/2009 at 10:26 pm

    Jeśli dojdzie do jakiegokolwiek ślubu w moim życiu,to pragnę żeby wasza działalność nadal istniała i żebyście zagościły na moim weselu.Cudownie jest miec takie pamiątki,takie przepełnione bajką i ciepłem.Ahoj Czarodziejki !


Skomentuj

