Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Myśli na gapę

Posted in granice by aife on 06/01/2009

[napisane 5. stycznia ok. godz. 22.]

Podróże w moim życiu to głównie powroty. Spędziłam setki, jak nie więcej, godzin w środkach masowego transportu i za każdym razem towarzyszy mi jedno z dwóch uczuć – smutek lub oczekiwanie. Dziś z pewnością do Krakowa eskortuje mnie to pierwsze, choć nie tylko.

Podróże wpływają na mnie w dość dziwny sposób, ponieważ prawie zawsze w ich trakcie postanawiam, że cos w swoim życiu zmienię. Snuję plany i scenariusze, które po dotarciu do celu, gdzieś się w tej mojej głowie rozmazują i czekają na kolejny wyjazd. Postanowienia bez pokrycia, które przez parę chwil wydają się tak właściwe i oczywiste.

I tak, teraz, znów, przez chwilę, myślę o swoim lepszym życiu i pomysłach na przyszłość. Plączą się z postanowieniami noworocznymi, których przecież miałam nie mieć. Chyba po raz pierwszy tak naprawdę zaczynam myśleć o tym co będzie i być może, choć nie chcę niczego planować. A może jednak chcę. Może właśnie czas uporządkować trochę spraw, zbudować pierwsze fundamenty i zacząć żyć według planu, w którym mimo wszystko nie zabraknie miejsca na spontaniczność i bezmyślność? Ciekawe czy i te myśli Kraków wymaże mi z głowy, gdy do niego dotrę. Póki co mam jeszcze jednak jakieś 5h na gdybania.

***

Aktualnie walczę z wymazywaniem i marazmem. Kraków mnie dusi spalinami. Brakuje mi powietrza. Przyjedź i przywieź mi oddechy. A póki co uciekam w swojej utopijnej krainy marzeń, gdzie wszystko jest idealne.

komentarze 22

Subscribe to comments with RSS.

  1. mgielka said, on 06/01/2009 at 6:49 pm

    niedawno sobie uświadomiłam że jednak dobrze jest mieć plany i próbować je realizować. bo nawet jeśli zrobi się tylko 5% z tego to zawsze jesteśmy o te 5% do przodu.
    a bez planów i tych „5%” by nie było.
    więc warto.

  2. aife said, on 06/01/2009 at 6:57 pm

    Też tak myślę, a jeśli się zrealizuje więcej niż się zamierzało, to dodatkowa satysfakcja :)

  3. e. said, on 06/01/2009 at 10:27 pm

    Aife, ten mały smerfik na zdjęciu to Sara? :>

  4. pannaanet said, on 06/01/2009 at 10:29 pm

    Skąd brać odwagę? Co musi się wydarzyć w człowieku,żeby na coś takiego się zdecydował? I najważniejsze ..czy warto? Mam tyle pytań.. a odpowiedzi na razie na horyzoncie nie widzę.Oczywiście chodzi mi o ty wszystkie wyjazdy,rozjazdy,zajazdy.

    Życzę Ci powodzenia w realizowaniu tych wszystkich planów i planików ! ;-)

  5. aife said, on 07/01/2009 at 7:26 am

    E. Tak ;-)
    Pannaanet, wydaje mi się, że to dobrzy ludzie dają siłę, albo… strach.

  6. e. said, on 07/01/2009 at 9:57 am

    Z daleka bym ją poznała! ;-)
    Jak Ty robisz takie świetne fotomontaże… >wzdycha<

  7. mgielka said, on 07/01/2009 at 6:40 pm

    aife, ta na górze praca to twoja? :0
    spadnę ze stołka :P

  8. aife said, on 07/01/2009 at 6:43 pm

    Mgiełka, moja moja – jakby nie była to bym podpisała :)

  9. mgielka said, on 07/01/2009 at 6:45 pm

    o jej, długo już bawisz się photoshopem? chodzi mi o to ile lat, tak około

  10. aife said, on 07/01/2009 at 7:48 pm

    ok 3 :)

  11. mgielka said, on 07/01/2009 at 8:08 pm

    dzięki :) trochę optymistyczniej popatrzę na swoje umiejętności. i może dam sobie tyle czasu by coś ze sobą w tej materii zrobić :) żeby się nie poddać zawczasu.

    masz prześliczny talent. czy to też jest twoja praca?

  12. aife said, on 07/01/2009 at 8:39 pm

    Ta, tzn. która?

  13. mgielka said, on 07/01/2009 at 8:49 pm

    chodziło mi o to czy pracując wykorzystujesz te umiejętności? czy to tylko pasja?
    (nie znam twojego bloga, więc nie wiem czym się zajmujesz. jestem tu nowa i tyle chciałabym przeczytać blogów że się nie mogę zebrać i na nic zdecydować ;) więc skrótem chciałam zapytać.
    ale nie musisz odpowiadać.
    tak tylko rozważam i fantazjuje co ja bym mogła w przyszłości, jakie są szanse, możliwości. ale to muszę sobie sama wyszukać. a zresztą tak daleko mi gdziekolwiek z moim zapałem jak paląca się słomka ;)

    po prostu dużo umiesz.

  14. aife said, on 07/01/2009 at 8:53 pm

    Póki co pozostaje to głównie pasją, przyszłość jednak z tym wiążę :)

  15. mgielka said, on 07/01/2009 at 8:58 pm

    szkoda gdyby to miało pozostać tylko pasją :)
    chociaż bywa że najlepiej rozwijają się pasję w domowych pieleszach, a jak w grę wchodzą pieniądze to różnie bywa.
    chociaż są ludzie którym potrzebne są konkretne wyzwania i problemy, którym trzeba sprostać by stawać się co raz lepszym.

  16. mgielka said, on 07/01/2009 at 9:00 pm

    dla mnie wyzwaniem jest poziom jaki obserwuje u niektórych tutaj. ale zawsze trzeba sobie znajdować lepszych od siebie by wiedzieć ile jeszcze można, i próbować jeszcze więcej ;)

  17. aife said, on 07/01/2009 at 9:27 pm

    Na szczęście jestem w pełni świadoma, że jeszcze dużo pracy przede mną :) Umiem już robić zdjęcia, teraz uczę się tworzyć fotografie.

  18. J. said, on 08/01/2009 at 11:56 am

    piękny obrazek. taki sen…

  19. kusistofu said, on 09/01/2009 at 5:25 pm

    Ładna praca. Jestem pod wrażeniem. Pozwoliłem sobie nawet wrzucić na tapetę. Mam nadzieję, że od czasu do czasu uraczysz nas takimi fotografiami.

  20. aife said, on 09/01/2009 at 6:10 pm

    Miło mi, myślę, że jak się w końcu przemogę to będę ich więcej pokazywać, choć uparcie sobie wmawiam, że zbieram materiał na wystawę ;-)

  21. mgielka said, on 09/01/2009 at 9:00 pm

    jak dla mnie lepiej zbierać materiał na wystawę :) o wiele konkretniejsza forma prezentacji i będzie się lepiej prezentować w cv.
    jeśli potrafisz coś sobie takiego zorganizować to nie wahaj się długo :) a nuż taka wystawa zrodzi jakieś nowe możliwości dla ciebie.

  22. kusistofu said, on 10/01/2009 at 3:28 pm

    Powinnaś się przemóc :-) zwłaszcza, że tutaj nie tylko mój głos jest głosem zachęty. Oglądałem zdjęcia na twojej stronie. Znasz się na rzeczy. Wobec powyższego mogę sobie wyobrazić co możesz wyczarować w PS. Tak. Zdecydowanie prosimy o jeszcze :-)))


Skomentuj

