Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

O choinka!

Posted in fotofoto, junior by aife on 21/12/2008

Jak co roku. Z tym, że w tym mieliśmy z tatą małego pomocnika.

img_9185

img_9196

img_9278

img_9320

img_9340

img_9355

Nie lubię stylowych choinek. Idealnie dobrane bombki, perfekcyjna kompozycja… eee i gdzie w tym wszystkim duch świąt? Na naszej jest istny misz-masz. Niektóre ozdoby są starsze ode mnie i co roku przybywają nowe. Choinka z duszą, mimo że bez zapachu ;-)

komentarzy 19

Subscribe to comments with RSS.

  1. wiktoryja said, on 21/12/2008 at 1:03 pm

    Nasza choinka jest zawsze dwa razy większa i co roku walczymy z mamą, żeby nie kupowała jednokolorowych bombek. Łańcuchy są wykonane przeze mnie i mojego brata jeszcze w przedszkolu, niektóre papierowe ozdoby też. Stoi zazwyczaj do poru, niekiedy nawet do lutego. A w tym roku będzie żywa z ogródka dziadka. Już się nie mogę doczekać!

  2. aife said, on 21/12/2008 at 1:35 pm

    Czekam, aż mała podrośnie i zacznie przynosić z przedszkola takie papierowe ozdoby ;-)

  3. n. said, on 21/12/2008 at 5:30 pm

    choinka jak z obrazka :)

    i chciałam życzyć
    wspanialiale spędzonych w rodzinnym gronie chwil. i całej świątecznej atmosfery. nie tej komercyjnej, ale tej domowej…w sercu.
    i najlepszego w nadchodzącym roku.

  4. Mariis said, on 21/12/2008 at 5:34 pm

    No śliczna choinka. U mnie co roku są takie patyki, że chyba więcej na nich bombek niż igieł ;) A tak na marginesie: Czy na pierwszej fotce to Suri siedzi na półpiętrze? :-)

  5. aife said, on 21/12/2008 at 5:58 pm

    N, dziękuję i wzajemnie wszystkiego dobrego i przyjemnego ;-)
    Mariis, tak tak przyjechała ze mną na święta ;-)

  6. karaluch said, on 21/12/2008 at 9:14 pm

    a jak się Sarze podoba prezent hand-made od siostry? czy dopiero pod choinką go znajdzie? :-)

  7. Gośka said, on 22/12/2008 at 7:23 am

    piękna choinka! ja też wolę takie, na których jest misz masz. Pojedyncze ozdoby, do których mam sentyment :)
    widzę że światełkami tradycyjnie zajmuje się mężczyzna- u mnie w domu brat z tatą męczą się ze światełkami :)
    Aife,chciałam Ci życzyć cudownych rodzinnych świąt, a w Nowym Roku dużo słońca(byś mogła naładować swoje baterie) i dużo pomysłów na zdjęcia :)

  8. pola said, on 22/12/2008 at 7:37 am

    śliczna:)

    U nas w tym roku pierwsza małżeńska w Naszym Domu. Bombek mamy niewiele, będziemy ją dekorować pierniczkami, suszonymi pomarańczami i słomkowymi ozdobami.

    Pięknych Świąt

  9. LiL. said, on 22/12/2008 at 7:40 am

    sama słodycz ubieranie choinki z takim aniołkowym pomocnikiem! :) ja osobiście bardzo lubię stare bombki, bo są przepięknie malowane i choinka jest wtedy różnorodna i miło się na nią patrzy wyszukując co tam ciekawego się znajdzie na niej :)

    wesołych świąt :**

  10. aife said, on 22/12/2008 at 7:56 am

    Gośka, dziękuję i Tobie również oraz wszystkim innym którzy tu zaglądają :-)
    Karaluch, wyglądała na zadowoloną ;-)

  11. Agnieszka said, on 22/12/2008 at 11:35 am

    ja też wole te tradycyjne choinki :) wczoraj ubierałam mojej babci:) jest cudna, z bombkami (tez starszymi ode mnie:P ), ciastkami, cukierkami. i jak zawsze rozczulam sie nad Twoja siostrzyczka :) pocieszna dziewuszka:)
    wesołych świąt!!!

  12. Frania said, on 22/12/2008 at 3:35 pm

    HA! Do stylowej choinki to wam jeszcze brakuje lampek-świeczek, a nie takich pypcików! Ale i tak choina świetna. ; ]

  13. Frania said, on 22/12/2008 at 3:37 pm

    pi es. Aife, widziałam twoją kiecę w róże w h&m’ie, tak jakoś przez przypadek,. i od razu skojarzyłam ją z Tobą. :D

  14. aife said, on 22/12/2008 at 7:41 pm

    hehe no ładnie, bedzie ze chodząca reklama hama jestem ;p

  15. Frania said, on 22/12/2008 at 8:32 pm

    Pewnie tak, więc w niezłą kabałę się wplątałaś : D

  16. eslaw16 said, on 22/12/2008 at 9:09 pm

    Hah. Fajny bobas to po pierwsze.
    Po drugie to chciałbym spytać czy jesteś już posiadaczką lustrzanki :) bo zdjęcia są piękne. Naprawdę mi się podobają.
    A po trzecie to naprawdę porządna choina ;)

    Zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam.:)

  17. aife said, on 23/12/2008 at 8:52 am

    W poprzedniej notce w komentarzach pisałam o tym czym robię zdjęcia :)

  18. tomasz said, on 23/12/2008 at 10:29 pm

    mała coraz bardziej podobna do Ciebie :)

  19. asiula said, on 04/01/2009 at 4:42 pm

    urzekająca jest Twoja mała pomocnica:)

    pozdrawiam


Skomentuj

