Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

There’s no sunshine

Posted in fotofoto, granice, rude-wredne by aife on 18/12/2008

Zawiodłam się na Krakowie. Tak jak wiosna i lato były piękne, tak zima odstrasza mnie od tego miasta. Smutno, szaro, w dodatku jak kończę pracę to już ciemno. Pouciekały gdzieś pozytywne promyki dobiegające od krakowskich kamienic. Rynek omijam szerokim łukiem, a centra handlowe przyprawiają o nieprzyjemne dreszcze. Tęsknię za słońcem. Obojętnie czy letnim czy zimowym. Potrzebuję naładować swoje wewnętrzne baterie. Nie uśmiecham się już tak dużo jak kilka tygodni temu. W przeciwieństwie do niektórych, u mnie uśmiech powstaje w większości z uczuć ciepłych. Mam też w sobie sarkazm i ironię, które również uśmiechy płodzą. Ostatnio tych drugich więcej niż tych pozytywnych. Zapomniałam nawet o muzyce… Dziś po raz pierwszy od tygodnia odpaliłam winampa i puściłam kojące melodie.

Potrzebuję słońca. Potrzebuję rodziny, bliskich, gór i wiejskiego powietrza. Będą na szczęście, już za chwilę.

dsc_0064

I dopiero wtedy wszystko będzie dobrze.

komentarzy 15

Subscribe to comments with RSS.

  1. ania said, on 18/12/2008 at 1:09 pm

    chyba każdy o tym myśli… dziś mi sie już przelała plucha…a tak z innej beczki to wczoraj leciał film http://film.onet.pl/7235,,Mi%C5%82o%C5%9B%C4%87_w_Nowym_Jorku,film.html i winona strasznie mi ciebie w nim przypominała… i mojemu mężowi też…a przecież się nie znamy..jakieś takie wyobrażenie…czy coś….

  2. eliz said, on 18/12/2008 at 7:01 pm

    „Każdy człowiek powinien mieć do na rozstaju dróg,miejsce w które się wraca,ze świata.”

  3. pola said, on 19/12/2008 at 8:14 am

    A od niedzieli dni się zaczną wydłużać :)

  4. aife said, on 19/12/2008 at 11:34 am

    Pola, tak tak! Dzisiaj to samo słyszałam w Kawie czy Herbacie i jestem bardzo zadowolona z tej wiadomości! :-)

  5. villk said, on 19/12/2008 at 2:10 pm

    :* Będę myślami.
    Rozumiem tęsknotę. Brak słońca i rozerwanie.

  6. smell said, on 19/12/2008 at 5:23 pm

    pogodnych dni życzę.

  7. czara said, on 20/12/2008 at 9:52 am

    Żartujesz? A ja pierwszy raz w życiu widziałam tak słoneczny i suchy grudzień w Krakowie! A może to tylko moja dobra forma? ;) W każdym razie pierwszy raz od ośmiu lat zapragnęłam zostać tu na zawsze ;)

    Mam nadzieję, że już jesteś u siebie i niczego Ci do szczęścia nie brakuje :)
    Pozdrawiam
    Czara

  8. m. said, on 20/12/2008 at 1:01 pm

    Przejrzałam twojego bloga i filmiki z sesji, po prostu świetne. Aż się rozmarzyłam, żeby kiedyś też tak wspaniale spędzać czas na robieniu zdjęć. Podziwiam. Pytanko: jakim sprzętem robisz zdjęcia? I sama je obrabiasz? W ps’ie?
    Pozdrawiam:)

  9. aife said, on 20/12/2008 at 2:13 pm

    M., troche dziwne, gdyby ktos je obrabial za mnie :) I robie aktualnie zdjecia canonem 40D.

  10. Konwalia said, on 20/12/2008 at 8:20 pm

    Aife. Czy mogłabyś mi poradzić. Lepszy jest aparat Canon, Nikon czy jeszcze inny ?

  11. Frania said, on 21/12/2008 at 12:52 am

    Już jesteś w domu, jest ci cipeło i możesz piec ciasteczka (jak ja ; > )
    Promyki za niedlugo muszą się pojawiać. U mnie to w ygląda tak: albo promyki, albo śnieg. Aktualnie jestem niezadowolona, bo mój entuzjazm po wczorajszym śniegu przepadł ; < Mhrrr.

    Pozdrawiam.

  12. aife said, on 21/12/2008 at 7:39 am

    Konwalia, i Canon i Nikon jest dobry. Miałam i ten i ten i z obu jestem zadowolona, wszystko kwestia potrzeb i modelu + obiektywu.

    Franiu, ciepło ciepło, aż za bardzo jak tato przesadzi z napaleniem w kominku ;-)

  13. kusistofu said, on 21/12/2008 at 10:31 pm

    W wielkim mieście niebo jasne i wiadomo żyć nie łatwo w wielkim mieście… – (A.Nowak) Tak mi się skojarzyło z tym o czym pisałaś.
    Najwyżej tego nie powiesz ale pozwolę sobie zapytać, jaka była najbardziej kojąca melodia płynąca z twojego winampa?

  14. aife said, on 22/12/2008 at 7:55 am

    Widokówka Comy :-)

  15. kusistofu said, on 24/12/2008 at 3:32 pm

    Posłuchałem sobie :) Ładne ale trzeba mieć nastrój na ten utwór.

    Życzę spokojnych i radosnych świąt :)


Skomentuj

