Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Niewygodna prawda

Posted in fotofoto, granice, rude-wredne by aife on 10/12/2008

Słowa gryzą. Te zamknięte w myślach pożerają mnie od środka. Czasem część z nich dociera do mnie z ust bliskich, ale tylko tych prawdziwych, którzy mają odwagę je wypowiedzieć.

Najpierw jest blokada. Słowa odbijają się od czaszki głuchym echem. Gdy nie przestają, słowa zaczynają się powoli wwiercać i pierwsze dźwięki zaczynają drażnić myśli. Trwają. Słowa coraz głośniejsze zaczynają zakłócać psychiczną barierę, wzburzają myśli, zbierają czarne chmury i następuje wybuch. Czasem krzyk, czasem ucieczka, czasem po prostu kilka łez… I cisza.

To co się wydarzy później zależy już tylko ode mnie. Nie krzyczałam, nie uciekłam. Tym razem zrozumiałam…

Miał rację.

img_2628sisbw1

Płaczesz? To dobrze. Jeśli jeszcze człowiek potrafi płakać, to wszystko można zacząć.” /M. Hlasko

komentarzy 9

Subscribe to comments with RSS.

  1. villk said, on 11/12/2008 at 10:12 am

    Jestem. Wczoraj było dużo słów. Zobaczymy czy mają moc.

  2. eliz said, on 11/12/2008 at 9:27 pm

    Mocny z Ciebie człowiek,Aife..

  3. n. said, on 13/12/2008 at 1:50 pm

    dobrze, że sobie z tym poradziłaś.

  4. Lil. said, on 14/12/2008 at 2:09 pm

    nie wiem o co chodzi dokładnie, ale mam nadzieję, że dasz sobie ze wszytkim radę :-*

    powodzenia ;-)

  5. Ula said, on 15/12/2008 at 6:49 pm

    Cytat jest piekny:)

  6. zawsze_niepełna said, on 16/12/2008 at 3:56 pm

    Ja także nie do końca zrozumiałam. Napisałaś to takim pięknym językiem, jakby wierszem. Tylko ja to nie jestem mozna w języku ojczystym ; ))

    Ale i ja życzę powodzenia … ;)))

  7. Paulina said, on 16/12/2008 at 6:26 pm

    Przeczytałam prawie wszystkie notki.
    Pojawiały się łzy, uśmiech, rozgoryczenie…
    Buzowało się wszystko we mnie.
    Tak wiele robisz.
    Wspinaczka, szafiarstwo, blog, fotografia, studia?
    Nie zmieściłabym tego wszystkiego w swoim życiu.
    W sumie. mogę tak powiedzieć.
    Jestem dumna xD
    Dumna z ludzi którzy realizują swoje marzenia.
    Tak..
    Życzę powodzenia, w życiu, w pracy, w miłości.
    Czego tam sobie zapragniesz.

    I… pięknie piszesz…

  8. aife said, on 16/12/2008 at 9:52 pm

    Dziękuję, naprawdę :-)

    ps. Niedługo dojdzie jeszcze jedno małe coś do tego ‚co robię’.

  9. gosia said, on 17/12/2008 at 3:05 pm

    …. nie wiem o co chodzi,trochę się domyślam,ale wolę aby to,nie było jednak prawdą.pięknie to ujęłaś w słowa.cudownie przenosisz myśli na papier……..u mnie od kilku dni wszystko w czarnych kolorach,,,,,,,,chociaż łudzę się ,że idzie ku lepszemu……pozdrawiam,wszystkiego dobrego


Skomentuj

