Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Wyśniłam mój bluźnierczy sen

Posted in fotofoto, migawki, muzycznie, rude-wredne by aife on 24/11/2008

Jeżeli piękno zasługuje na potępienie
Jeżeli mądrość potęguje jedynie zło
Jeżeli szczęście jest przeszkodą dla zbawienia
To osądzi mnie bezduszna wieczna noc

03. Wola istnienia

foto: Villk

Czasem mam tak, że robię kilka stylizacji podczas sesji i ta, która w trakcie robienia podoba mi się najmniej, po pewnym czasie staje się moim favorytem.

Czasem to, co robię pobocznie, na szybko, instynktownie, jest po prostu lepsze, prawdziwsze.

Czasem potrafię zrozumieć to sama, czasem ktoś musi pomóc mi to zrozumieć.

[Memories]

Tak było również w przypadku tej serii. Początkowo zastanawiałam się, czy w ogóle pójdzie na www, teraz lubię ją najbardziej. Prosto, bo… Czasem ludzie za bardzo wszystko komplikują i udają, że brzydkie jest piękne, że kłamstwo jest prawdą, że klatka jest domem marzeń…

I nie wierzę w to, że kłamstwo powtarzane tysiąc razy staje się prawdą.

… a wielu wierzy.

Komentarzy 8

Subscribe to comments with RSS.

  1. LiL. said, on 24/11/2008 at 3:15 pm

    pięknie, naturalnie, swojsko :) Klaudia wygląda trochę jak ciemnowłosa Claudia Schiffer :)

    Myślę, że do takiej prawdy „prosto z mostu” każdy musi dojrzeć, bo nie od raz jest oczywiste to, że coś jest prawdziwe a coś jest kłamstwem/iluzją. Trzeba dobrze poznać świat, trzeba dobrze poznać SIEBIE i mieć odwagę. Ja jeszcze nieraz, ba! dość często się gubię i mylę, choć tego bardzo nie chcę. Ale najważniejsz, że dążę do prawdy i że dobrzy ludzie mi pomagają :)

    Piękne słowa: „I nie wierzę w to, że kłamstwo powtarzane tysiąc razy staje się prawdą.”

    całuję, ;*

  2. Franek said, on 24/11/2008 at 10:28 pm

    lubię stylizację a’la Liv Tyler. W tej wzorzystej koszulinie.

  3. Franek said, on 24/11/2008 at 10:31 pm

    słówko wyjaśnienie co do pięknego cytatu. Słowa „Kłamstwo powtarzane 1000 razy staje się prawdą” były wypowiedziany niezliczoną ilość razy z ust Goebelsa. Nie widzę związku z fascynacją, widocznie to tylko młodzieńcze dziwactwa, chcąc nie chcąc, bliskie mi.

  4. aife said, on 25/11/2008 at 7:42 am

    Dla mnie kłamstwo to kłamstwo, obojętnie w jakiej sytuacji :)

  5. LiL. said, on 27/11/2008 at 3:41 pm

    kłamstwo z premedytacja jest podłe i nie mówię,że takie nie jest;p

    ale chodzi mi o to,że człowiek nei zna do końca swojej natury, a ludzie wywierają na niego presję i czasem nie zachowuje się do końca tak jakby chciał – przykładowo, tak z życia: idzie na wagary bo inni idą, idzie na studia bo tak chcą rodzice i okłamuję samego siebie, że tak musi robić, a przecież ma teoretycznie wybór. tak jak z tą klatką co napisałaś, ktoś udaje,że kltaka jest domem marzen i choć chce wybrać dom to zapewne nie stać go na dom i okłamuję siebie,że klataka jest super, żeby nie było mu żal. i to oto „gubienie” mi chodziło;p

    hehe, ale wypsychologizowałam… ;p

  6. aife said, on 27/11/2008 at 4:09 pm

    Klitka może być o wiele piękniejszym domem niż willa z basenem. Ale rozumiem Twoje podejście ;-) Czyniąc klitkę domem moich marzeń dbam o to jaka jest w nim atmosfera, wtedy to nie istotne jaki mam metraż, czy jak bogate wnętrza :-)

  7. LiL. said, on 27/11/2008 at 4:43 pm

    yhym, zgadzam się :) tam wyżej jak pisałam ten przykład to akutrat sobie pomyślałam o głowie rodziny, która chciałabym miec większy dom, bo nie mieści się w mieszkaniu bo ma dużo potomstwa;p ważne zeby w ogóle mieć mieszaknie i żeby mieć kogoś z kim można je dzielić ;)

    ps. : chciałabym zobaczyć Twoje mieszkanie;p – uwielbiam oglądać wnetrza mieszkań, pokoi osób, które znam – ach! takie ze mnie ciekawskie stworzenie ot, co!;p

    i tym optymistycznym akcentem akcentem kończę i mówię Ci ‚dobranoc’ :*:)

  8. aife said, on 27/11/2008 at 4:48 pm

    Jak się dorobię swojego, to się pochwalę ;-)


Skomentuj

