Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Shine like a star

Posted in BubbleFactory, fotofoto, migawki, rude-wredne by aife on 22/11/2008

To był magiczny dzień.

Update www z Klaudią [Sleeping Beauty], będzie jeszcze jedna lub dwie serie, ale to jeszcze nie teraz…

Kocham robić zdjęcia. Z nią szczególnie. Dziękuję Sis, że jesteś obok.

komentarze 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. villk said, on 22/11/2008 at 11:10 pm

    To ja dziękuję :* Za całe piękno. Ono mnie chroni każdego dnia.

  2. v. said, on 23/11/2008 at 12:05 am

    Cudne, tylko zdradź mi sekret jak wygospodarować kawałek pustej podłogi i gołe ściany? to dla mnie niewykonalne!
    Czuję magię świąt patrząc na te zdjęcia. Mam nadzieję, że o to chodziło.

  3. n. said, on 23/11/2008 at 9:20 am

    ale mi się świątecznie zrobiło… :)

  4. morven said, on 23/11/2008 at 3:33 pm

    Pierwsze zdjęcie wywaliło mnie ze skarpetek. Sleeping beauty…


Skomentuj

