Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Dobrzy ludzie dają siłę

Posted in fotofoto, granice, rude-wredne by aife on 06/11/2008

Nie noszę biżuterii dla ozdoby. Przez krótki okres swojego życia nosiłam wprawdzie swoje wyroby z modeliny, ale dość szybko wylądowały w szufladzie.

Wiem, że moje przywiązanie do symboli może wydać się aż przesadne, ale każdy ma swoje granice.

Najbardziej z całego ciała uwielbiam nadgarstki. Na moim jest bransoletka od mojego mężczyzny oraz sznurek, na którym znajdowało się zielone serduszko, podarunek od niesamowicie wrażliwej i dobrej osoby. Jak naprawię, to tam wróci.

Bardzo długo czekałam aż coś zawiśnie na mojej szyi. Dziś pojawił się tam znak OM. Dar od serca koło serca zawisł. Otrzymałam go od wspaniałej kobiety, która tak samo jak ja lubi widzieć więcej, czytać między wierszami i łowić prawdę w jeziorze fałszu.

Starożytny znak indyjski, tybetański związany z wieloma religiami. Stanowi wizualizację magicznego dźwięku OM, którego siła działania zdolna jest czynić cuda. Zapewniać ma wewnętrzną harmonię, spokój umysłu, a przede wszystkim kontakt z absolutem.

Irenka, bo tak ma na imię ta kobieta, oczarowała mnie swoją osobowością ponad rok temu. Trzymam ją w sercu, a jej dobro i troska skierowane w moją stronę zaklęte w jednym srebrnym znaku, trzymam koło serca. Ona też wierzy w magię. Wierzy i czaruje.

Dobro zawsze wróci po trzykroć

… zło również.

Ps. A Konradowi staruszkowi życzę niejednej publikacji w Vogue i chatki nad jeziorem. O zdrowiu, szczęściu i pomyślności nie zapominając.

Komentarzy 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. bibi88bibi said, on 06/11/2008 at 7:14 pm

    oj dają dają

  2. irena said, on 06/11/2008 at 7:45 pm

    Walczył orzeł z sępami, aż obrósł w legendę.
    Niestety – przy okazji podłapał też mendę.
    Wszyscy pytają orła: – Jak walczyłeś? Świergol!
    A menda w krzyk: – Spuściliśmy tym sępom wpierdol!

    Andrzej Waligórski jedna z bajek babci Pimpusiowej

    :))) ;)

  3. aife said, on 06/11/2008 at 7:46 pm

    heh… :-)) :*

  4. irena said, on 06/11/2008 at 7:52 pm

    a ta od Jarka

    Latał sobie z radarem pewien gacek młody
    I po drodze omijał przeróżne przeszkody,
    Lecz właśnie gdy się cieszył, że je tak omija,
    Wpadłszy na jedną z przeszkód rozbił sobie ryja.

    )*

  5. aife said, on 06/11/2008 at 8:15 pm

    ahahaha uwielbiam Was! Boskie :D

  6. Ula said, on 07/11/2008 at 10:02 am

    taka bizuteria pasuje do ciebie najbardziej:).

    ja prawie nie nosze bizuterii, nie przepadam, ale taka jaką masz ty, jest chyba najfaniejsza:)

  7. KJJ aka Bies said, on 07/11/2008 at 5:04 pm

    :*


Skomentuj

