Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Nibylandia

Posted in fotofoto, granice, rude-wredne by aife on 18/10/2008

Czasami myślę, że myślę za dużo. Wyobrażam sobie za dużo. Żyję w swoim utopijnym świecie symboli i detali i wydaje mi się, że to takie oczywiste, że one istnieją. Jak to, że zdążę dojść do drugiego drzewa w alejce zanim minie mnie jakiś samochód. To, że gdy otworzę oczy po 3 sekundach i zobaczę ptaka, to polecę u jego boku. Czy jak to, że od 10lat łapię się za dłonie ilekroć widzę symbol PP na samochodach wmawiając sobie, że to mi przyniesie szczęście na godzinę.

Jadąc autobusem do pracy wyznaczam sobie misję odnalezienia czegoś, czego nie zauważą inni. Widzę zaparowane oddechy na szybach, falujące cienie włosów rudzielca, które tańczą na ramieniu dziadka siedzącego obok. Rysy na szybach pokrywające się z mijaną korą drzew przy ulicy. Migoczącą w słońcu broszkę starszej pani, która siadła na przeciwko mnie lub po prostu liczę guziki w płaszczu małej dziewczynki kurczowo trzymającej się dłoni swojej mamy.

Tak samo skupiam się na symetrii, okrągłych cyfrach i małych rocznicach, choć mam sklerozę do dat. Wierzę, że setna notka na blogu ma wartość większą niż pozostałe, tysięczny post na forum dotrze do ludzi, a godzina 00:00 jest kumulacją magii całego dnia.

I gdzie w tym wszystkim sens i logika?

Make your life worth living.

Ps. Jest 00:00 gdy kończę pisać ta notkę. Jakby ktoś jeszcze nie wiedział – to najważniejsza chwila w całym dniu. Świadomie lub podświadomie myślimy wtedy o osobie najbliższej naszemu sercu.

Zobacz, dostrzeż, doceń. Czary-mary.

Komentarzy 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. KJJ aka Bies said, on 18/10/2008 at 10:48 pm

    no coz, kazdy jest autystyczny na swoj sposob http://www.youtube.com/watch?v=K6SkUugpGUU :D

  2. aife said, on 19/10/2008 at 7:01 am

    hehe a wiesz, że miałam pisać o autyzmie? :]

  3. ania said, on 19/10/2008 at 9:57 am

    !!!…..już wiem dlaczego jesteś mi taka bliska w tych swoich myślach… wydało się…ja mam podobnie… takie życie w zamyśleniu, jakby obok.. a co do kuszenia losu, to czy widziałaś film „SZTUCZKI”? to film o tym właśnie, przepiękny, uwielbiam go.

  4. villk said, on 21/10/2008 at 7:58 am

    Przywracasz mi wiarę. Uwalniasz mnie z toksycznych baniek. Piszesz gdy potrzebuję Twojego słowa. Wiem, że jesteś, że będziesz. Dajesz mi miliony uśmiechów. Wiem, że mamy swoją krainę.

  5. Kaśka "HEŃEK" said, on 30/04/2009 at 5:47 pm

    Jestes niesamowita osobą…
    Jesteś dorosła ale w środu drzemie dziecko bo widać to na zdjęciach…
    takie osoby uważam za święte…
    chciała bym żeby było więcej takich ludzi jak Ty…
    Życzę uśmiechu na ustach całe życie :)
    niech szczęśliwe chwile stoją w miejscu i niech trwają a te smutne szybko odchodzą…

    PS: Też czasem mam takie chwile jak Ty, te które opsiałaś…
    Najmniejszy szczegół wydaje sie najważnieszy…
    i że całe życie to ciągła magia i nic nie dzieje sie przez przypadek…
    że każda rzezcz ma swoją dusze…i swoje miejsce na tym świecie,
    że jak by jej nie było to brakowało by tego…i to bardzo.

    Niektórzy..tacy jak Ty ,są jak by bardziej spostrzegawczy i potrafią zaczymać sie w tym ciągłym biegu i dostrzec to czego tysiące ludzi niezauwarza…Podziwiam Cię za to…

  6. aife said, on 01/05/2009 at 9:12 am

    … nawet nie wiem co napisać :)


Skomentuj

