Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

So untrue

Posted in fotofoto, migawki by aife on 04/10/2008

Dziękuję Konradowi za to, że mi kiedyś powiedział coś, co sprawiło, że deszcz nie zmartwił, a zmobilizował.

How can I find
Love, Faith and Trust inside of your rain

I believe.

My się pluchy nie boimy.

Zrobiłam update www.anitasuchocka.com – doszła seria deszczowa, zapraszam.

Komentarzy 13

Subscribe to comments with RSS.

  1. by_babka said, on 04/10/2008 at 6:56 pm

    Boskie to pierwsze zdjęcie. Boskie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rewelacja po prostu. Szacunek!

  2. giang said, on 04/10/2008 at 8:54 pm

    bardzo mi sie podoba ta sesja, klimatycznie.

    ps. a to nie powinno byc ‚believe’?

  3. aife said, on 04/10/2008 at 8:55 pm

    Literówka, dziękuję :)

  4. giang said, on 05/10/2008 at 3:29 am

    nie chce zebys to zle odebrala, ale ja jestem jakas pedantka itd itp. jak widze,ze jest cos zle lub krzywo stoi lub cos to musze to poprawic ^^.

  5. lilinka said, on 05/10/2008 at 9:32 am

    najwazniejsze jest zeby miec sile, nie poddawac i nie zniechecac jezeli cos nam nie sprzyja :) ciesze sie ze z wroga uczynilas sprzymierzenca bo zdjecia sa rewelacyjne!

    :)

  6. aife said, on 05/10/2008 at 9:35 am

    hehe nie, nie – jeśli chodzi o poprawianie mnie w ortografii czy jak robię niechcący literówkę to całkowicie to popieram i dziękuję za zwrócenie uwagi. A pedantką czasem też jestem. Tylko nie w kwestii kadrowania, bo to zgubne bardzo i traci się to co najważniejsze.

  7. Przemek said, on 06/10/2008 at 9:13 am

    wow… ja co gadam z Konradem to mam ochote sie zastrzelic uswiadamiajac sobie marnosc wszystkiego :D

  8. aife said, on 06/10/2008 at 9:19 am

    hahaha, zdarzają mu się pozytywne prześwity, może niechcący ;-)

  9. n. said, on 06/10/2008 at 2:04 pm

    mmm, deszczowa bardzo fajna, ale mam wrażenie, że trochę inaczej niż zwykle…

  10. Ula said, on 06/10/2008 at 7:20 pm

    teraz „nieczego nie bedzie zal” jest oplecione jeszcze piekniejszym zdjeciem…strasznie mi sie podoba…

  11. aife said, on 06/10/2008 at 7:47 pm

    zdecydowanie wolałam uspokoić nagłówek, myślę tez nad bloxowym :)

  12. ŁasKotka said, on 08/10/2008 at 9:40 pm

    też tak uważam, czasami zjawiskowe foto potrafi wyjść całkowicie intuicyjnie, bez całej tej techno-teoretycznej otoczki.
    pozdrawiam :)

  13. ŁasKotka said, on 08/10/2008 at 9:41 pm

    ups, wpisałam komentarz nie do tej notki co trzeba, gapa ze mnie ;)


Skomentuj

