Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Wieś tańczy i foci

Posted in fotofoto, migawki, rude-wredne by aife on 14/09/2008

Taki mały przedsmak. Z tym, że razem z Villkiem zamierzamy zmieniać świat, to wcale nie żartowałam. Bo wierzymy w bajki i w happy endy. Wierzymy, że marzenia się spełniają. I tak, powoli, małymi kroczkami, idziemy w tym kierunku. BubbleFactory rusza do akcji!

Cudnie spędzony wczorajszy dzień w towarzystwie dwóch Ań i dwóch Marków. To co mam na głowie to wspaniałe znalezisko ze strychu dziadków Tukiego. Jako, że ze mnie dziewczę ze wsi – pasuje jak ulał.

Ps. Zimno jak cholera się zrobiło, nie?

A to moja prywatna artystyczna fotografia ślubna.

komentarzy 14

Subscribe to comments with RSS.

  1. mariis said, on 14/09/2008 at 3:28 pm

    Aaaa to po to kupiłaś suknie ślubną i zrobiłaś koronę ;)

  2. mariis said, on 14/09/2008 at 3:29 pm

    jakim cannonem cykasz?

  3. aife said, on 14/09/2008 at 4:44 pm

    40D :) Suknie tylko wypożyczyłam.

  4. Justyna said, on 14/09/2008 at 5:25 pm

    Długie włosy :)
    Zdjęcie w sepii super :)

  5. aife said, on 14/09/2008 at 5:42 pm

    Odrastają! Na szczęście :)

  6. aaannkkaa said, on 14/09/2008 at 8:09 pm

    no!

  7. Gośka said, on 15/09/2008 at 3:22 pm

    od kilku miesięcy śledzę Twojego bloga.strasznie mi się podobają foty, pomysły i wszystko wszystko :) ja jestem na etapie poznawania świata fotografii i ćwiczenia-szkoda tylko że ludzie nie chcą pozować lub (to częściej)chcą kasy za to że mi poazują-bo przecież w agencji by dostali kasę..szkoda ze ja agencją nie ejstem ;p
    rozpisałam się a ja mam pytanie-ile zapłaciłaś za wypożyczenie sukni?
    pozdrawiam i – jak zawsze-z niecierpliwością czekam na kolejne foty :)
    pozdrawiam

  8. aife said, on 15/09/2008 at 3:33 pm

    Suknię wypożyczyłam za darmo, na zasadzie obustronnej korzyści :-)

  9. Gośka said, on 15/09/2008 at 5:27 pm

    ahaaa … myślałam że wypożyczałaś w jakieś wypożyczalni :D

  10. aife said, on 15/09/2008 at 5:38 pm

    No tak, z salonu sukni ślubnych :)

  11. zuzia said, on 18/09/2008 at 5:32 pm

    od dawna spglądam na Twojego bloga (tego by uciec of codziennosci glownie) i właśnie się zastanawiałam ile kosztuje zamówienie fotografa na ślub. Oboje jesteśmy studentami i chcemy się pobrać w wakacje…chciałabym mieć piękne zdjęcia (ale nie takie klasyczne plastikowe przesłodzone jak u fotografów…)
    z.

  12. aife said, on 18/09/2008 at 7:55 pm

    Zuziu wszystko zależy od fotografa i tego co chcesz mieć uwiecznione. O szczegółach możemy porozmawiać mailowo aifowy(at)gmail.com

  13. bibi88bibi said, on 10/10/2008 at 11:27 pm

    widzę nikona! :D

  14. aife said, on 13/10/2008 at 7:20 am

    i canona :)


Skomentuj

