Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Ekstaza to odkupienie ciała

Posted in fotofoto, rude-wredne by aife on 31/08/2008

W sobotę na nowo odkrywaliśmy Kraków. Spacer po mieście, zwiedzanie Wawelu, a wieczorem tańce hulańce w Błędnym Kole. Ekipa w składzie: Villk, aife, Tuki i Pinio opanowała miasto!

„Ekstaza Pochodzi z greki i znaczy tyle, co „być poza sobą”. Ktoś, kto chce spędzać całe dnie poza sobą, wymaga zbyt wiele od duszy i ciała. Chcę spróbować.

/P. Coelho, Czarownica z Portobello

[u Villka również relacja]

komentarzy 8

Subscribe to comments with RSS.

  1. villk said, on 31/08/2008 at 12:58 pm

    Uwielbiam ten dzień od a do z.

  2. inexile said, on 31/08/2008 at 1:04 pm

    A dziw, że to wszystko tylko w ciągu jednego dnia :)

  3. Ula said, on 31/08/2008 at 6:08 pm

    przepadam za takimi foto-story na blogach, zwlaszcza jesli sa tak porzadnie zrobione jak u ciebie:)

  4. czara said, on 31/08/2008 at 7:13 pm

    To ja tak po babsku … Strasznie podoba mi się Twój makijaż… Czy jakieś zbliżenie oka jest dostępne? (może to trochę obcesowe pytanie).

    Poza tym widząc ten Wasz Kraków przez chwilę pozazdrościłam. Dobrze, że przypomniałam sobie, że ja też tu mieszkam ;)

    Pozdrawiam,
    czara

  5. inexile said, on 31/08/2008 at 7:18 pm

    Czara, hehe ;-) A co do oka… Wiesz co, mam tylko retro kreskę na oku. Mogę Ci nawet dać linka do tutorialu jak taką zrobić, proszę:

    http://stylio.pl/porady-kreski-na-powiece-tutorial

    :-)

  6. inexile said, on 31/08/2008 at 7:34 pm

    A tu moja w przybliżeniu :)

  7. konradj said, on 01/09/2008 at 2:42 am

    pamietam dzien w ktorym odpalilem ten teledysk pierwszy raz, szkoda ze plyta do arcydziel kapeli nie nalezy chlip chlip

  8. inexile said, on 01/09/2008 at 5:11 am

    Rozumiem Bejb, że o St Anger chodzi :>


Skomentuj

