Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

bye bye nokija

Posted in miszmaszmix by aife on 24/08/2008

Ani ja, ani osoby, które próbują ze mną się komunikować, obecnego telefonu po prostu nie cierpią. Mimo to nie sądziłam, że spotka go tak drastyczny koniec. Zgarniając pościel do prania zgarnęłam również moją czarną wredną komórkę, która zakończyła swój żywot w pralce. I szczerze mówiąc, gdyby nie pojedyncze osoby, mogłabym się rozstać z telefonem już na zawsze.

Z tej okazji zdjęcie pt. ‚brawo jasiu!’

Komentarzy 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. lukikanapki said, on 24/08/2008 at 9:24 pm

    kup sony ericssona i będzie po problemie ;).

  2. giang said, on 24/08/2008 at 10:11 pm

    biedna nokija.
    kup iphone’a 3G ! (:

  3. Ula said, on 25/08/2008 at 4:22 pm

    moja nokia wyladowala w styczniu w kiblu….na szczescie w czystej wodzie, wiec zanurkowalam po nia;)). Wysuszylam suszarka, no i dziala do dzisiaj, choc juz nie tak sprawnie jak wczesniej. bede musiala niedlugo zmienic telefon, tylko szkoda mi kasy:/

  4. villk said, on 30/08/2008 at 7:33 pm

    Brawo jasiu ;D la la

  5. Morenica said, on 08/09/2008 at 7:33 am

    Aj a myslalam, ze Nokie sa niezniszczalne;P Jako nokiofil- polecam E51 :P pozdrawiam!!!

  6. inexile said, on 08/09/2008 at 8:13 am

    W moich rękach nic nie jest niezniszczalne :D


Skomentuj

