Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Surrounded by mountains

Posted in away, fotofoto, junior, rude-wredne by aife on 22/08/2008

Tak odłożyłam wystawienie notki z relacja z domu, że o niej całkowicie zapomniałam. Otóż pobyt w Sławie zakończył się półtora-dniową wizytą w Jeleniej, gdzie zobaczyłam się z rodzinką i miałam okazję pokazać Davie moje okolice. Mój mały szkrab rośnie i coraz bardziej upodabnia się do swojej starszej siostry, wizualnie i charakterkiem również.

A to jeden z powodów dlaczego kocham wracać do domu…

Kolejnym i najważniejszym jest moja rodzina. A to jej najmniejszy, ale na pewno nie najcichszy, członek – Sara.

Mała i jej ogier. Kiedyś muszę nakręcić filmik jak pełna ekscytacji go ujeżdża, naprawdę… niezapomniane wrażenia :D

Próba zdjęcia Sary z rumaka. Zawziętość po siostrze.

Mała wycieczka po okolicy.

Pierwszy z trzech babskich skorpionów w domu. Starsza Sucha, czyli moja cudowna, piękna i jedyna w swoim rodzaju, Mamuśka.

Co trzy skorpiony to nie jeden :-)

Niech ten uśmiech nikogo nie zwiedzie. Za głową chowała garście pełne kamyczków, a Dava do ostatniej chwili ryzykowała oberwanie jednym prosto w obiektyw.

Małe i duże uciechy.

Cieplice, tuż tuż obok Jeleniej, a w sumie to nawet jej część.

‚Eee Mała, uśmiech!’

Musimy jeszcze nad tym popracować ;-)

komentarzy 25

Subscribe to comments with RSS.

  1. e. said, on 22/08/2008 at 9:42 am

    na tym pierwszym zdjęciu z konikiem, faktycznie, starsza siostra w pomniejszeniu :DDD

  2. e. said, on 22/08/2008 at 9:43 am

    PS. nie wiem, skąd u Was TAKIE oczy!

  3. inexile said, on 22/08/2008 at 9:55 am

    Po babci ;)

  4. e. said, on 22/08/2008 at 9:58 am

    zazdroszczę! i to taaaaaak mocno! są naprawdę śliczne – i Twoje i Małej(Babci zapewne też :) )

  5. ania said, on 22/08/2008 at 11:27 am

    dawaj zdjęcie babci!!!

  6. ania said, on 22/08/2008 at 11:32 am

    Pamiętam jak wpadł mi w oko ten blog…
    najpierw myślałam, że sara to twoja córka…
    później mi sie coś nie składało to wszystko w logiczną całość
    później wpadłam na to, że twoja mama, to twoja siostra i że to jej dziecko
    ostatnie na co bym wpadła, to stan faktyczny, czyli, że twoja mama to ta młoda kobitaka a to maleństwo to twoja siostra
    przeżyłam szok
    piękne kobietki
    sara to twoja kopia
    jak twoja mama to robi, że co 20lat wypuszcza na świat klony a sama jak ich siostra wygląda?…

  7. inexile said, on 22/08/2008 at 11:42 am

    Dużo się uśmiecha :-) Dziękuję i przekażę ;)

  8. ania said, on 22/08/2008 at 6:18 pm

    Babcia Ziuta REWELACJA!!!
    Trzy pokolenia tych samych ocząt;) hihihi
    dzięki;)

  9. inexile said, on 22/08/2008 at 11:01 pm

    Drogi/a ‚abcd’ rozumiem, że zamieszczone przez Ciebie zdjęcie miało być ciekawostką i dziękuję za przypomnienie mi jak wyglądałam jakieś 5lat temu jak nie wcześniej, ale proszę jednak o nie wrzucenie takich zdjęć na mojego bloga [miałam fatalną grzywkę] ;-)

  10. ania said, on 23/08/2008 at 11:38 am

    Jest na tym blogu filmik z sarą jak tańczy…
    męczy mnie to więc muszę zapytać: jaka muza jest w tle wykorzystana?… nie chce mi się już przeszukiwać blogu w poszukiwaniu go, a muza mnie oczarowała
    jak zresztą większość, którą polecasz, niektórą znałam, ale DakhaBrakha Jagodky jest rewelacyjny. Michał Lorenz zrobił muzę do filmu „bandyta” i ten numer bardzo mi przypomina jeden numer z tej ścieżki, bardzo mi się podoba;)
    Dobry gust muzyczny;) dla mnie ok;)

  11. inexile said, on 23/08/2008 at 11:46 am

    01 – J’y Suis Jamais Allé – ścieżka z Amelii :)

  12. ania said, on 23/08/2008 at 11:48 am

    znalazłam ten kawałek z filmu:

    jest piękny…

  13. ania said, on 23/08/2008 at 11:53 am

    pospieszyłam się z dodaniem go, bo nie był za długi;) przepraszam, ale nie mogę znaleźć więcej;(

  14. ania said, on 23/08/2008 at 11:59 am

    dzięki, jest rewelacyjny… amelia tez, muszę sobie powtórzyć;)

  15. Ula said, on 23/08/2008 at 12:11 pm

    nie wiem co jest w twojej siostrze, ale ona nie wyglada jak przecietna dziecko;))). Jestem ciekawa jak bedzie wygladac za kilkanascie lat, bo jak na razie jej uroda jest bardzo ciekawa, a do tego jest okropnie slodka;D.

    Mam ciocie w Jeleniej Górze, w Karpaczu troche dalsza rodzine rodzine, a do niedawna jeszcze kuzynke w klasztorze w Krzeszowie, dlatego od czasu do czasu bywam w tamtych okolicach:).

    To zdjecie z twarza Sary i to ze stópkami i rączkami jest przesliczne:)

  16. inexile said, on 23/08/2008 at 12:56 pm

    Oj ja też jestem ciekawa co z niej wyrośnie :-)

  17. lukikanapki said, on 23/08/2008 at 2:20 pm

    po prostu już nie będę komentował urody tego dziecka :). też się kiedyś bujałem na takim koniku, nawet tej samej maści :p.

  18. abcde said, on 23/08/2008 at 4:44 pm

    to było 3 lata temu.

  19. Kaś said, on 23/08/2008 at 7:44 pm

    Patrząc na ten widok… Chyba rozumiem piękno waszych duszy, ludzie z Jeleniej. Mam znajomą, która się pod Jelenią wychowała, te same „fluidy” co od niej odnajduję w Twoim pięknym świecie. Raz jeszcze – fajnie jest mieć takie miejsce do którego się tęskni i gdzie można uciec, aby się wyciszyć…

  20. Kaś said, on 23/08/2008 at 7:45 pm

    Jej, i ja też na początku myślałam, że Sara to Twoja potomkini. Podobieństwo uderzające!

  21. inexile said, on 23/08/2008 at 7:47 pm

    Hehe jak dla mnie to jeszcze trochę za wcześnie ;-)

  22. thymus vulgaris said, on 24/08/2008 at 10:31 am

    cieplice…co za klimat. wieki temu byłam tam na koloniach, a właściwie nie tam tylko w Sobieszowie, mieścince nieopodal. muszę kiedyś tam wrócić.
    pozazdrościć okolic

  23. Megi said, on 24/08/2008 at 12:59 pm

    Twoja mama pięknie wygląda, a mała jest po prostu Twoją kopią:)

  24. n. said, on 08/09/2008 at 5:35 pm

    ależ Mała jest podobna :)

  25. morenica087 said, on 09/09/2008 at 9:12 am

    Mala cudna i fakt mini replika:P


Skomentuj

