Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

kinofaza

Posted in fotofoto, rude-wredne by aife on 31/07/2008

Tak jak zapowiadałam, zostałam zabrana przez chłopaków na słynne krakowskie kiełbaski pod halą targową. ALE zanim do tego doszło, wydarzyło się kilka rzeczy i powstały dziesiątki zdjęć. Okazało się, że Pat ma napady fotofazy, czyli lata z iphonem i robi zdjęcia szybciej niż z kałasznikowa wylatują naboje. Ja naprawdę nie wiem kiedy on zrobił ponad 200zdj! Wybrałam niektóre i stworzyłam małe fotostory..

W skrócie: Atak fazy cykacza zaczął się tuż po opuszczeniu mieszkania, w trakcie drogi do tramwaju usłyszałam dochodzące z plecaka Pata dziwne brzdąkanie, którego uzasadnieniem jest jedno z pierwszych zdjęć (ja wypiłam 2). Potem był film, Maciek nie wybaczymy Ci tego wyboru repertuaru przez dłuugi czas. Dorwać Smarta – fatalne, chwilami śmieszne, ale nadal fatalne. Nawet po dwóch piwach! Jak widać byłam bardzo pochłonięta fabułą, czego efektem jest świecący się ekranik komórki na jednej z fot. Panowie zawiedzeni byli również co zaowocowało wizytą na stacji benzynowej w celu zmiksowania prowizorycznego drinka. On tez do najsmaczniejszych nie należał.

Po bardzo interesujących dyskusjach na przystanku autobusowym podjechaliśmy w końcu kawałek, decydując się ostatecznie na taksówkę, która zawiozła nas tuż pod kiełbaski. Smaczne, to fakt. I ta oranżada niczym za komuny, rewelacja. Będę brutalna jednak i powiem, że nie były to najlepsze kiełbaski jakie w życiu jadłam. Zdecydowanie bardziej smakowały mi robione przez mojego tatę w Radzyniu, ale może to bardziej kwestia miejsca… Odstawiliśmy Maćka na przystanek i sami udaliśmy się tramwajem do domu. Owocny wieczór, duuuużo śmiechu. Dzięki chłopaki :-)

To miejsce o którym wspomniałam przy kiełbaskach… Niedługo tam jadę! Wreszcie odpocznę od komputera, zobaczę ukochane jezioro, które mnie kiedyś prawie zabiło, poczuję cudowny zapach lasu mojego dzieciństwa. Moja mała ojczyzna… Sławo, nadchodzę!

Ps. Zanim napisałam tą notkę, wypieprzyło mi przeglądarkę 14x, jestem kurwa najcierpliwszym człowiekiem na ziemi.

komentarzy 9

Subscribe to comments with RSS.

  1. aaannkkaa said, on 01/08/2008 at 7:16 am

    ale fajne! miny robisz jak małpa :-D

  2. inexile said, on 01/08/2008 at 7:44 am

    Ma się te umiejętności :D

  3. uleczqa said, on 01/08/2008 at 6:01 pm

    czy ja widze na stole desperadosy? moje ulubione piwo!;)))

  4. inexile said, on 01/08/2008 at 6:10 pm

    taaa ostatnio i Pata ulubione ;p

  5. lukikanapki said, on 02/08/2008 at 3:58 pm

    ktoś zobaczywszy zdjęcia tego gościa na samym dole zapytał czy to Małaszyński ;). być może to komplement, pod warunkiem, że ten pan nie pała brakiem sympatii do tego… aktorzyny ;).

  6. uleczqa said, on 02/08/2008 at 7:06 pm

    echhh dawno go nie pilam;))). w PL w sumie nie tak latwo je dostac, a pozatym ja malo pije;P

  7. yck said, on 04/08/2008 at 12:09 pm

    „najcierpliwszy”, bo najbardziej cierpi? ;D

    pozdrówki :)

  8. inexile said, on 04/08/2008 at 12:30 pm

    też ;]

  9. Justyn said, on 08/08/2008 at 3:51 pm

    Ojezu, otóż to. Ostatnio w kinie też zapadła decyzja, że na Get Smart. Późno było, ciemno było, mało ludzi w sali, tylko poduszeczki i kocyka brakowało.


Skomentuj

