Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Klaudia ma 21… 20lat… fak!

Posted in rude-wredne by aife on 26/07/2008

Po ciężkich bojach, kilku porażkach, chwilach załamania i wieeelu przekleństwach, odniosłam zwycięstwo w postaci ukończenia montażu filmiku z metamorfozy.

[pełna relacja z metamorfozy]

Btw. Tak chwilami się łapię na tym, że marnotrawię czas… życie. Dni uciekają mi między palcami. Chwilę później jednak przypominam sobie o paru dobrych rzeczach jakie mnie spotkały w życiu, a potem o tych co są przede mną. Dochodzę do wniosku, że to nie marnotrastwo, to wyczekiwanie. W końcu nie można non stop zapieprzać niczym rollercoaster, nie?

A co przede mną? Na pewno pierwsza z najpiękniejszych zim mojego życia.

Komentarzy 14

Subscribe to comments with RSS.

  1. xbartekx said, on 26/07/2008 at 5:14 pm

    a dlaczemu nie było dla mnie pozdrowień ?

  2. inexile said, on 26/07/2008 at 5:16 pm

    trzeba się Klaudii spytać ;p

  3. aaannkkaa said, on 26/07/2008 at 5:22 pm

    ale się uśmiałam ;-d załatwcie mi metamorfozę na wrzesień ;-)

  4. mateusz macheta said, on 26/07/2008 at 8:39 pm

    high five za pomysl metamorfoz, i wideo :)

  5. lukikanapki said, on 26/07/2008 at 9:34 pm

    bardzo pozytywne przemiana nastąpiła w tej dziewczynie ;). jeśli mogę słowo o samym filmiku – musiałem zwiększać głośność, by usłyszeć co mówicie a muzyka (w porównaniu) była zbyt głośna ;).

  6. uleczqa said, on 26/07/2008 at 11:13 pm

    ale ty jestes slodka;))))))). masz przesympatyczna twarz, a glos kochanej dziewczynki;))))))))). fajny filmik, ta koncowka to tez byl dobry pomysl:))))). ale, ze klaudia ma 20lat to nie moge uwierzyc! myslalam, ze ma z 27 a jest w moim wieku:)))))

  7. uleczqa said, on 26/07/2008 at 11:15 pm

    aha i jeszcze tak z ciekawosci spytam, czy cos konkretnego czeka cie zima?;> bo ta koncowka jest intrygujaca;>

  8. inexile said, on 27/07/2008 at 12:01 am

    Luki, no niestety, ale jak na filmik kręcony aparatem kompaktowym to i tak nieźle wyciągnął ;)

    Uleczko, hehe to się zarumieniłam ;p A co do zimy, to planuję porządnie nadrobić jazdę na desce(3 sezony w plecy :(). Będę miała dobrego motywatora ;-)

  9. thymus vulgaris said, on 27/07/2008 at 10:20 am

    słodki uśmiech, przede wszystkim :))

  10. uleczqa said, on 27/07/2008 at 3:55 pm

    aaa rozumiem:). ja tez jezdze, chociaz w ostatnim sezonie jezdzilam najmniej ze wszystkich… za to tego lata spróbowalam wreszcie innego „deskowego” sportu, ktorego zawsze chcialam sprobowac- surfingu:). spodobalo mi sie baaardzo i mam nadzieje, ze jeszcze uda mi sie w tym roku poplywac:)

  11. Joanna said, on 28/07/2008 at 9:05 am

    Aife! Piszę z prośbą o pomoc. Zaczynam interesować się fotografią. Na razie wszystko jest dla mnie czarną magią, ale stopniowo chcę pogłbiać wiedzę i doświadczenie w tej sprawie. Teraz zaczynam rozglądać się za jakimś aparatem. I tu mam wielki problem. Nie wiem czy mam od razu pójsć na głębszą wodę i kupić lustrzankę czy zwykłą cyfrówkę. Spodobały mi się dwa modele Canona(Canon PowerShot 590 i Canon PowerShot SX100 IS). I jeśli można proszę o jakąś radę, nawet najmniejszą:) Pozdrawiam.

  12. aife said, on 28/07/2008 at 9:15 am

    Joanno, niestety nie mam zielonego pojęcia co mogę Ci doradzić, bo sama w sprawach technicznych nie jestem zbytnio zorientowania, a jeśli chodzi o moje doświadczenia ze sprzętem, to mogłabym się wypowiedzieć raczej tylko w kwestii lustrzanek. Proste modele nie są takie drogie i jeśli naprawdę Cię pociąga fotografia to chyba lepiej by było zainwestować chociaż w nikona d50 lub d40x.

  13. Joanna said, on 28/07/2008 at 8:34 pm

    Serdecznie dziękuje za odpowiedź:-) Chyba rzeczywiście lustrzanka to dobry pomysł. A jeszcze zapytam czy może mogłabyś coś powiedzieć o Canonie Eos 350D?

  14. inexile said, on 28/07/2008 at 9:05 pm

    Nie robiłam nim zdjęć, ale jak na początek, to na pewno wystarczający sprzęt :)


Skomentuj

