Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

My dance nie, ale photo tak

Posted in fotofoto, rude-wredne by aife on 20/06/2008

Po napisaniu już jednej relacji z tego co się wczoraj działo, najnormalniej w świecie nie chce mi się pisać tego raz jeszcze, a crtl+c/ctrl+v nie uznaję na tym blogu. W skrócie: Poszłam z Sis popatrzeć jak wygląda casting YCD z nadzieją, że może kogoś ustrzelimy do paparazzi, a skończyło się załatwieniu przepustek i na wywiadzie z K. Rusin. Ogólnie to ciekawie było, zdecydowanie.

Pełna relacja [tutaj], wywiad z Kingą [tutaj], wersja Sis [tutaj]

ufff.

Komentarzy 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. yck said, on 20/06/2008 at 4:38 pm

    dzizas… nie dzierżę kingi rusin :P

  2. aaannkkaa said, on 20/06/2008 at 7:03 pm

    ja tej, mówiłam już, że przez ten Kraków normalnie zbzikowałaś? :-) piszesz i piszesz, nadążyć nie można ;-d

  3. inexile said, on 20/06/2008 at 7:13 pm

    Życie pędzi, ja tylko staram się nadążyć z relacjami, jutro będzie kolejna :D Pojutrze pewnie też, hehe :D

  4. aaannkkaa said, on 20/06/2008 at 8:55 pm

    normalnie muszę sesje przełożyć, żeby się wyrobić z czytaniem! ;-D

  5. inexile said, on 20/06/2008 at 9:21 pm

    hehe no wiesz moja droga, sesja sesją, ale są sprawy ważne i ważniejsze :D


Skomentuj

