Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Sen o lataniu

Posted in miszmaszmix by aife on 19/06/2008

Pewnie nie każdego ruszy, ale mnie dosłownie rozpieprza na kawałki oglądanie takich rzeczy. Coś wewnątrz sprawia, że przechodzą przeze mnie dreszcze, pojawia sie gęsia skórka, a chwilami nawet jak zamykam oczy, to wilgoć pod powiekami. Może to tęsknota za lataniem. Może po prostu ukłon z mojej strony dla matki natury za stworzenie takich krajobrazów, może dla ludzi za to co robią. Wiem tylko, że przyszła zima będzie inna niż dotychczasowe. I nie odpuszczę, za cholerę. Oczywiście nadal obstaję przy swoim parapecie.

Cuz’ I believe mankind is looking for perfect moments.

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. xbartekx said, on 19/06/2008 at 7:02 pm

    jak o śniegu mowa to sprawdz film picture this :) mrr a jak mowa o piachu to ja dziś latałem pierwszy raz na hopach i wszyscy byli pod wrażeniem, że to mój „pierwszy raz” :)


Skomentuj

