Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Drewny kocur

Posted in fotofoto, rude-wredne, wspin by aife on 17/06/2008

Jak powiedziałam, tak też zrobiłam. Uszczerbków na zdrowiu większych nie było. Większą krzywdę zrobiłam sobie spotykając się rano zaspana z kaloryferem. Może dlatego, że nie było asekuracji na trasie łóżko-balkon. Jak nie dźwigam nic co jest cięższe od tabletowego pena to jest całkiem nieźle i zakwasy nie są odczuwalne. Zadowolona jestem bardzo, wręcz usatysfakcjonowana.

Powiedziałam dla żartów, że buty do wspinaczki to baletki, okazało się, że jest to jedna z ich właściwych nazw. I faktycznie. Jak zobaczyłam co Mati wyprawia na tych wszystkich stopniach, okapach, chwytach, czy jak to sie tam nazywa, to naprawdę taniec, od którego nie można oderwać wzroku. Skubany.

Podobno szło mi całkiem, całkiem. Biorąc pod uwagę, że wspinałam sie w życiu może kilka razy i to w podstawówce, to też myślę, że całkiem, całkiem. Jedno jest pewne, moja zawziętość i fakt, że jestem uparta jak osioł, dały o sobie znać tam na górze. Fajnie tak… powalczyć ze słabościami. Prawie dwa lata temu zabrał mnie na skały, wtedy zmierzyłam się z nimi po raz pierwszy. Wygrałam.

Uczennica…

I mistrz…

A jak A. padła, to M. poszedł się pobawić…

It just makes things go away.

Komentarzy 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. dava said, on 17/06/2008 at 11:56 am

    :) się wspinamy się wysoko:)

  2. Ag. said, on 17/06/2008 at 7:05 pm

    na ściankach zawsze fajnie można na ładne tyłki popatrzeć będąc na dole p:

    [powiedziala aguś , znawca wspinaczki]

    (;

  3. aaannkkaa said, on 18/06/2008 at 7:33 am

    kurde, już myślałam, że kojarzę kolesia!

  4. inexile said, on 18/06/2008 at 9:19 am

    :]

  5. aaannkkaa said, on 18/06/2008 at 12:51 pm

    powiedz, że nie! błagam ;-d

  6. inexile said, on 18/06/2008 at 2:20 pm

    Raczej nie ma szans, żebyś go znała ;-)

  7. aaannkkaa said, on 18/06/2008 at 6:08 pm

    uff ;-d


Skomentuj

