Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Krakow tour

Posted in fotofoto by aife on 04/06/2008

Tak jeszcze co nieco tygodnia z chłopakami.

Nadal nie wiem co to dokładnie było, ale wyszło przepyszne. Kwiatek, jesteś kuch-masterem.

Eee hm, no tak, to była dość specyficzna sytuacja. Nie tylko do mnie goście przyjechali. Sky był nieco… rozrzutny. W każdym razie wprawdzie leciało z mojego balkonu, ale drzwi były od szafy Patrykowej.

Lubie Kraków nocą. Tylko przewodnik ze mnie do dupy, jedyną informacja na temat Krk jaką mogłam udzielić, to że smoka wawelskiego zrobił Bronisław Chromy, który ma piękny dom i ogród i żeby zobaczyć jak smok zionie ogniem, trzeba wysłać smsa. Ale nie wiedziałam na jaki nr.

Ps. Tak, wiem Mati, że mnie zabijesz za te zdjęcia. W końcu jednak muszę dać jakieś podstawy temu, że mnie nazywasz Jędzą :]

Skomentuj

