Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Rowerowe story | z hepi’endem

Posted in fotofoto, miszmaszmix by aife on 29/05/2008

Zaintrygowała mnie dziś pewna wiadomość pozostawiona przy rowerze na klatce.

Tak, wiem, że piszę jak kura pazurem.

______

update: Jak wracałam wczoraj wieczorem, przy rowerze nie było żadnej z tych kartek, za to czekała kolejna drukowana.

SZANOWNY WŁAŚCICIELU ROWERU !!!

Z racji tego, że na poprzednim piśmie nie umieściliśmy ani jednej pieczątki, czujemy się zobowiązani odwołać tamtą prośbę.
Bardzo przepraszamy Cie za stres i kłopot. Mamy również nadzieję, że jesteś nam w stanie przebaczyć naszą głupotę, zacofanie, brak wyobraźni, brak poczucia humoru a przede wszystkim to, że zapomnieliśmy jak to sami 60 lat temu korzystaliśmy z rowerów.

Jak to przeczytałam, to zrobiło mi się tak dobrze na sercu, że chyba nie potrafię tego nawet opisać. A jednak nie tak trudno zmieniać świat.

Za to, na dzień dobry w pracy, wkurwiona zostałam do granic możliwości. Będę mordować tabletem, dusić kablem od monitora, a grób wykopię klawiaturą!

PS. Tą nową kartkę to się okazało, że ulokował Patryk, mój flatmate. Trochę mnie właśnie zdziwił dość ostry autokrytycyzm, no ale naiwna miałam nadzieję, że przeszli wewnętrzną przemianę. Głupia!

Komentarzy 10

Subscribe to comments with RSS.

  1. kolek said, on 29/05/2008 at 5:33 pm

    fajne ;)

  2. Villk said, on 29/05/2008 at 7:33 pm

    Kocham Cię wariatko :P

  3. Villk said, on 29/05/2008 at 7:33 pm

    Pomóż story napisz story na story :P

  4. ania said, on 30/05/2008 at 6:00 am

    przypadek to rzecz magiczna
    bo przypadkiem trafiłam na ten blog
    przez POGODĘ
    i już wtopiłam i mam w zakładkach
    bo soulmate wyczułam zmysłem dotyku
    chyba opatentuję nowy zmysł: wyczuwanie emocji opuszkami palców prze klawiaturę…;)
    pozdrawiam

  5. mateusz macheta said, on 30/05/2008 at 8:16 am

    :)))

  6. inexile said, on 30/05/2008 at 8:58 am

    Sis, ajlovjutu.
    Aniu, miło mi bardzo :)

    :-)

  7. aaannkkaa said, on 31/05/2008 at 9:32 am

    jak właściciel się nie znajdzie, to ja chętnie przygarnę ten rower :-D

  8. dava said, on 01/06/2008 at 7:18 pm

    piękne to było.i nie ważne Kto napisał kolejną kartkę ważne jest aby mieć świadomość że małe rzeczy zmieniają świat na lepsze jakkolwiek by to naiwnie brzmiało i było napisane przez Patiego.klatka się zrobila pusta od tego roweru.ostatnio w nocy widziałam jak młoda dziewczyna taszczyła go na piętro.tylko po co.zawsze sprawiał że się uśmiechałam nawet jesli bardzo chciało mi się płakać.tęsknie.

  9. yck said, on 02/06/2008 at 12:35 pm

    cool :)

    pozdrówki z west side ;)

  10. inexile said, on 02/06/2008 at 1:32 pm

    ;) pozdrawiam również!


Skomentuj

