Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Prawie jak dyskusja

Posted in fotofoto, miszmaszmix by aife on 18/05/2008

Dzisiaj były zajęcia w Radiu Wrocław. Jako, że pan Marks pamiętał mnie jako jedyną z zajęć z poprzedniego semestru, zostałam wydelegowana do poprowadzenia dyskusji z osobami z mojej grupy. Przy montażu uśmiałam się niemiłosiernie, DSWE dostarcza nam zresztą wielu przezabawnych sytuacji. Z ekonomii np. wyniosłam, że PKB liczy twoja stara i że ‚to chyba jakiś miernik czegoś’. Ach i jedna osoba pomyliła jeszcze PKB z PKO. Ogólnie dostaliśmy totalnego ataku śmiechu będąc pod wrażeniem wiedzy naszych koleżanek z grupy. O dziwo, nie jeżdżę już do szkoły z uczuciem skrętu żołądka i nienawiści do całego świata, który nakazał mi tam być. Polubiłam wręcz – i za dnia i wieczorami. Choć na to składa się akurat kilka czynników.

Krótka relacjon z zajęć radiowych:

I do posłuchania nasze wymęczone 3min. Od razu uprzedzam, że było to nagrywane na totalnym spontanie bez przygotowania i pomysłu na dyskusję, co zresztą pewnie da się usłyszeć ;-)

dziks - rozmowy w amoku

Ps. Wstawka z Frommem sponsorowana przez Konrada ;p

Skomentuj

