Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Analogowe początki

Posted in fotofoto, granice by aife on 10/05/2008

Moja pierwsza w życiu. Nie mam pojęcia, czy cokolwiek wyszło, dowiem się w poniedziałek. Tak czy siak przeszły mnie dreszcze jak naciskałam spust po raz pierwszy. Gdybym tylko miała w cholerę kasy, robiłabym to znacznie częściej.

Komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. dava said, on 10/05/2008 at 9:57 pm

    no no :* czuc inny smak hmm?:D

  2. Bartek said, on 11/05/2008 at 9:12 pm

    mam pytanie… to jest zwykle 35mm??

  3. inexile said, on 11/05/2008 at 9:57 pm

    Niet, średni :-)


Skomentuj

