Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Za minutę

Posted in muzycznie by aife on 08/04/2008

Trzeba przyznać, że całkiem efektowna zabawka, pytanie tylko, czy taka przydatna. Może ja po prostu ograniczony człowiek jestem i szczytem moich potrzeb jest LR i jakiś dobrze skalibrowany większy monitor. No jeszcze z tabletem się zaprzyjaźniłam i w sumie wyeliminowałam urządzenie myszki.

Nawet nie probuję sobie wyobrażać co ludzie za 10lat wymyślą…

Dziś w kąciku muzycznym Coma, bo od wczorajszego wieczoru się nią, intensywniej niż ostatnio, inhaluję.

zaprzepaszczone siły wielkiej armi świętych znaków live

komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. konradj said, on 08/04/2008 at 8:52 pm

    takie doslownie same gesty przewracania zdjec, przewijania, zoomowania dostepne sa w macbookach air i pro, generalnie nic nowego, kwestia tylko wprowadzenia do sprzedazy.

    mnie osobiscie bardzo by cos takiego interesowalo, osobna maszyna jako procesor zdjeciowy, z podlaczeniem do peceta jako bazy danych. Podoba mi sie ta mysl.

  2. dava said, on 08/04/2008 at 9:24 pm

    wieczory z Coma w za dużym łóżku nawet jak na 3osoby.takie małe oczyszczenie:)

  3. inexile said, on 08/04/2008 at 9:27 pm

    Konrad, pewnie musiałabym sie blizej z takim czyms zapoznać i zrozumieć co on w ogóle robi.
    Davuś, łóżko do fot dobre będzie ;-)


Skomentuj

