Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Streets are on fire tonight

Posted in fotofoto, migawki, rude-wredne by aife on 02/04/2008

Niedzielno-Adowe focenie:

Oczywiście nie mogłam się oprzeć, żeby nie podłożyć kolejnego kawałka Lupe, który mi nie daje spokoju. Z fot jestem zadowolona, tylko jakoś nie ma czasu, żeby do nich przysiąść, no ale… w sumie i tak nie będą pokazywane, chyba, że jakieś jedno reprezentacyjne. Na razie będzie pauza z fotami, bo chcę focić na swoim sprzęcie, a na to niestety trzeba uzbierać. Nie żeby mnie to wielce bolało – jakoś nigdzie mi się nie spieszy.

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. laguncula said, on 10/03/2009 at 9:48 pm

    fajne te Twoje backstage:)a zdjęcia znam ze stronki -szacuneczek!


Skomentuj

