Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

konczitas i don perdros

Posted in fotofoto, rude-wredne by aife on 12/02/2008

Zaległa relacja z gliwickiej imprezy. Zostałam wyciągnięta dosłownie z wyrka na drinka, który przerodził sie w bardzo specyficzną imprezę. W każdym razie było dobrze, nawet nie pamiętam ile razy popłakałam się wtedy ze śmiechu. Tewe był zdecydowana gwiazdą wieczoru, ale dlaczego, to pozostanie już tylko dla tych co byli. Dodam, że nazajutrz miałam zajęcia, a chłopaki egzamin – na szczęście marker okazał się łaskawy :-)

Ogólnie to najlepsze są i tak filmiki, ale z troski o wasze zdrowie psychiczne, nie zostaną publicznie pokazane, za to kilka tekstów wyrywkowych:

„Dobra, jest swastyka moze byc i hitler, no kurwa juz bez różnicy ”

„Tomek zapomniałeś, że mieszkasz z rodzicami?!”

„A ty jesteś tramsformers? Ja jestem kurwa call of duty!”

„Pokaż no to, bo muszę zmienić wąsa.”

„Połóż mi twarz na ryja.”

… popłalałam się przy tych filmikach :P

konczitasy: agatka i ja, don pedrosi: ilgato, tewe i vcr

_2041766.jpg_2041737.jpgsnv30399.jpg_2041820.jpgsnv30395.jpgsnv30405.jpg_2041741.jpg_2041819.jpgsnv30403.jpg

muchos gracios muczaczos!

Komentarze 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. playstopcze said, on 11/05/2009 at 9:24 pm

    :)))))

  2. aife said, on 11/05/2009 at 9:26 pm

    przeczytałam ‚teksty’ raz jeszcze i znów się uśmiałam ;-)


Skomentuj

