Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

King of my castle

Posted in away, fotofoto by aife on 01/07/2007

Dzisiaj był mały trip do Brzegu, bo chłopaki miały zrobić jakieś foty zamku na uczelnie, przy okazji wpadłam do szkoły – wypada pod koniec w końcu. Btw. zdałam pierrrrnonolą historię mediów! ha! Wszystko praktycznie z głowy jeszcze tylko dwa wpisy, no i jakieś tam sześć z pierwszego semestru i będzie finito. A tak wracając do tripa, to dodam, że był to trip pierwszy naszym nowym autkiem!

I co nieco z zamkowych opowieści z Patrykiem, Agatą i Michałem…

brzeg2.jpgbrzeg3.jpgbrzeg4.jpgbrzeg1.jpgbrzeg5.jpg

Plus bonus w postaci krótkiego filmiku instruktażowego, jak focić makro. To wszystko wina tego zespołu co wył w zamku, bo weselelicho było :]

Fajnie tak ruszyć tyłek poza miasto, ale w końcu już prawie wakacje, to teraz będzie się działo. Fotowo tyż :-)

komentarzy 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. fairy said, on 02/07/2007 at 1:09 am

    pierwszego filmiku mi nie odtwarza, ale drugi bomba :D

  2. spierzak said, on 02/07/2007 at 5:12 am

    no to gratulacje! | pierwszy filmik prywatny :/

  3. inexile said, on 02/07/2007 at 6:16 am

    Teraz powinno być gut ;]

  4. aaannkkaa said, on 02/07/2007 at 8:17 am

    rotfl, makro wymiata! ROTFL!!! :-D

  5. radek said, on 03/07/2007 at 9:46 am

    dźwięku nie ma czy mi się coś popsuło?

  6. inexile said, on 03/07/2007 at 7:20 pm

    ni ma :) musiałam stłumić moje rechotanie :D


Skomentuj

