Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Hello, my name is Suzie

Posted in fotofoto, rude-wredne by aife on 26/04/2007

Sucker, yeah !

Hello, my name is Suzie
don’t spit on that floor like a loony
I’ll bite you, so don’t bite me

Wczoraj sesjonowałam z pomocą Patryka oczywiście myskenowską Paule. Musze przyznać, że jestem pod wrażeniem dziewczyny. Żeby każda dziewczyna mi się tak ładnie wyginała, albo żeby sama zmieniała pozę po ujęciu, albo żeby zamiast wstydzić się ludzi mówiły: „Taka fajna pogoda, może porobimy zdjęcia na mieście?”. Jak na 15 lat i mniej sesji na karku niż palców jednej dłoni – brawo, młoda, brawo. Takie cykanie to sama przyjemność, wstępnie z efektów jestem zadowolona, ale jeszcze troche obrabiania przede mną.

backstage paula

Dzięki jej nastawieniu do mnie jako fotografa, mogłam zrealizować jeden z malutkich projektów, który chodził mi po głowie już dłuższy czas, nic wielkiego, ale jednak. Tego na razie nie ma, ale za to jakieś przykładowe z innych stylizacji :)

paula1

p2

p3

p4

p5

 

Damn, nie ma bata, w plenerze czuje sie duuużo lepiej.

Jeśli chodzi o efekty poprzednich sesji, to zapraszam na stronke, bo był update: http://www.anitasuchocka.com – i tu wielkie dzięki dla Konrada za cierpliwość przy moim nagminnym pieprzeniu czegoś w pliku data ;] Wczesniej dodawałam jeden pasek, ale tu nie informowałam o tym, więc w sumie doszły 3 paski w Femme, zapraszam serdecznie :)

komentarzy 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. yck said, on 27/04/2007 at 11:54 am

    zdjęcie nr 4 mnie najbardziej się podoba :)

    buźka :*

  2. Derin said, on 27/04/2007 at 2:44 pm

    Nice job :)

  3. ivre said, on 28/04/2007 at 6:08 am

    ale fajnie to wyszlo :) najfajniejsze to przedostatnie :)

  4. tosia majkowska said, on 28/04/2007 at 6:35 pm

    o, 4 jest świetne.

    damn, ona ma 15 lat?! jest moją równieśniczką, a ja przy niej wyglądam jak dzieciak ….

    pozdrawiam,
    aloj

  5. flyingkyte said, on 28/04/2007 at 11:04 pm

    Anita upadam do ziemi.
    rozwinelas skrzydla takie ze slonce zaslania prawie! ; )
    dumna jestem chociaz nie wiem nawet czy mam do tego prawo:P
    pozdrawiam.
    mam nadzieje ze kiedys w koncu Cie usciskam.
    :)
    piracica

  6. flyingkyte said, on 28/04/2007 at 11:06 pm

    a baj de lej kochana to gdzie ty teraz ….Wroclaw na stale? :)

  7. inexile said, on 30/04/2007 at 5:28 pm

    Piratko, teraz w gliwicach przebywam.
    Dzieki wielkie za mile slowa :)

    Tosia, jakbys ją zobaczyla jak wygladala jak przyszla do mnie z mama rano, to bys sie nie czula jak dzieciak ;)


Skomentuj

