Żałujesz, że nią nie jesteś z wyjątkiem chwil, gdy zapalają się stosy.

Rest my head on you

Posted in granice by aife on 14/12/2006

Nie wiem, czy nie za późno na list, ale może się załapię…

Kochany Mikołaju,

Wiem, że jesteś zabiegany, a ja za cholere grzeczna nie byłam, ale wierzę, że z Ciebie wyrozumiałe stworzenie, dlatego… Chciałabym, żebyś zrobił coś z tą kasą. Wiesz… tym czymś, z czym my-normalni-nie-mikołajowi musimy się zmagać na codzień. Żeby tak nie ograniczała. Po drugie, chciałabym dni dłuższe, a noce cieplejsze.

Chciałabym termofor, może być nawet taki mały, zapas herbaty i miodu, ale winem też nie pogardzę. Worek świeżego, słodkiego groszku, którego w tym roku nie mogłam nigdzie dostać. Nową deskę, nie typowo freestylową, bo i w górach chciałabym pojeździć. Coś dla małej, żeby nie płakała za często i żeby na ludzi wyrosła, albo chociaż na siostrę. Jaśka! W Łodzi został, a ja spać bez niego nie mogę. Czarodziejską komórkę, która zaniżałaby rachunki do minimum. Bilet na lodowisko, by choć raz w życiu spróbować połyżwować. Teleporter. Chatkę w górach z kominkiem i przemiekkim dywanem przy nim. Circa lopez 50 [skórzane-różowe]. Aktualnie chusteczkę jedną poproszę. O jakimś porządnym sprzęcie foto wspominać oczywiście nie muszę. Kilka biletów na pociąg. Mniej myśli.

Albo chociaż owocowego mentosa.

buro-szaro, szaro-buro się na mnie odbiło…

komentarzy 8

Subscribe to comments with RSS.

  1. nevermind said, on 14/12/2006 at 7:37 pm

    żeby Cię Miki wysłuchał :)

    a jak już Cię odwiedzi, to powiedz, żeby i do mnie zajrzał, rajt? ;>

  2. domis said, on 14/12/2006 at 9:21 pm

    hihihih ;)) nie dostaniesz! :P
    mama nie mowila, ze tak duzo nie wolno zadac? nie bedzie wiedzial od czego zaczac i nic nie dostaniesz :P
    poza tym to jak w Łodzi został jasiek, to gdzie Ty jesteS?!
    a no i po Mentosa wpadnij, tylko powiedz, którego owocowego ;)

  3. inexile said, on 14/12/2006 at 10:23 pm

    Kurde, powiem Ci, że masz szczwaną mame, dobra wymówka :D
    A ja na dniach powróciłam do JotGieA. Ten taki normalny stary owocowy, byle nie po dacie waznosci ;p

  4. ilgatonegro said, on 15/12/2006 at 1:45 pm

    to jak juz sie z nim dogadasz to przypomnij mu ze jeszcze do mnie mial zajrzec …

    ja dostalem tylko jeden prezent na mikolaja ;)

  5. domis said, on 15/12/2006 at 3:34 pm

    te co byly takie potrojne, ze w jednej opakowce zolty, pomaranczowy i rozowy? :PP

  6. inexile said, on 15/12/2006 at 5:48 pm

    jep ;]

  7. Derin said, on 17/12/2006 at 8:35 pm

    Funka mentosów? ;)

  8. inexile said, on 17/12/2006 at 9:02 pm

    ostatnio jakos tak wyszlo ;)


Skomentuj

